Spotřebováno (Červen 2019)

by - července 06, 2019

Zdravím i takto večer tu mám pro Vás článek na téma Spotřebováno za Červen :)

Celková spotřeba, no jo mohlo to být lepší. :D



1) Weleda olej do vany - našla jsem prázdnou lahvičku, takže vůbec nevím, že bych to někdy použila :D asi přítel. 

2) Cien mycí gel - když není mýdlo, tak tohle je záchrana. :) Fakt super produkt. DOPORUČUJI


3) Molton Brown sprchový gel - tato značka je v Anglii poměrně drahá, takže jsem ráda, že jsem tohle vůbec mohla vyzkoušet. Kdyby to byla jiná vůně, tak ho nutně potřebuji znovu, vůně mi moc nevoněla, ale samostatný produkt je skvělý. DOPORUČUJI

4) B.U. Sprchový gel - taková sladší vůně v celku normální sprchový gel. DOPORUČUJI

5) Weleda citrusový sprchový gel - o produktech této značky budu dělat specifický článek, jakmile vyzkouším více produktů, protože jsou to produkty co jsem měla ve Vánočním kalendáři. Ale mohu říct, jen to, že DOPORUČUJI


6) Yves Rocher šampon na vlasy - tento jsem měla poprvé, jedná se o detoxikační micelární šampon je opravdu skvělý, krásně vlasy umyl, po umytí voní. DOPORUČUJI

7) Batiste suchý šampon - to je taková klasika, zatím nemám v plánu batiste kupovat zatím zkouším suchý šampon od Aussie. Ale tento mi vždycky pomohl a udělal to co jsem potřebovala. Za mě DOPORUČUJI


8) Essence transparentní pudr - chtěla jsem vyzkoušet nějaký levnější pudr s tím, že bude transparentní a tento vše splňuje to co má. Opravdu si ho musíte pořídit, za málo peněz hodně muziky! :) DOPORUČUJI

9) Lovely Garden toaletní voda - už nastal ten čas co jsem spotřebovala moji oblíbenou vůni. Je krásná voňavá, vydrží dlouho cítit. A vlastně je to typická vůně vhodná na jaro, ale co mě mrzí, tak momentálně ji teď neprodávají. DOPORUČUJI


You May Also Like

9 komentářů

  1. O té značce sprchového gelu z Anglie slyším poprvé, ale co jsem koukala na internetu, tak to jsou fakt pálky za něco, co se spláchne do odpadu :) ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že i tak skvělé spotřebováno. Šampony od YR mám taky ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Suché šampony Batiste mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šampon od Yves Rocher mám hrozně ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Za Batiste by som dala aj ruku do ohňa! Za mňa najlepší suchý šampón na našom trhu. A taktiež aj transparentný púder od Essence je podľa mňa veľmi dobrý v pomere cena výkon.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Od Yves Rocher jsem měla šampon, ale nějak mě z něj svědila hlava. Podle mě to bylo s nějakými obilnými klíčky a byl na mě až moc vyživující😁.

    Od tý doby se bojím, že se to stane znova, ale jednou se překonám a koupím tenhle, co jsi ho dovypotřebovala🙂.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ 23 zajímavostí za měsíc červen

    OdpovědětVymazat
  7. Mě ten pudr vůbec nevyhovoval, ale sprchové gely od Weledy mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Fajn spotřeba, Batiste chci zkusit už dlouho:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)