Recenze: Lip Balm Weleda

by - srpna 14, 2019

Zdravím, jak se máte? Já mám tento týden noční, tak bych pořád jen a jen spala :D Ale jinak to jde. A já si pro Vás připravila malou recenzi na tento balzámek. :)

Info ze stránek glamot.cz - Tónující balzám na rty Weleda Lip Balm v odstínech nude, rose, berry red zanechají rty krásně vyživené s jemným dotekem barvy a lesku.

Účinná ochranna, péče a lesk s nádechem ostružinové červené, růže nebo přírozených nude tónů, které nechají vyniknou přirozený půvab vašich rtů!
Benefity
  • Přirozená ochrana pro sametově hebké rty.
  • Dodá rtům decentní barvu a jemný lesk.
  • Lehká krémová textura zvláčňuje a podtrhne přirozenou krásu vašich rtů.
  • Jojobový olej a bambucké máslo vytvářejí na rtech ochranný štít proti chladu a suchému vzduchu.
  • Výtažky z vanilky a růže dodávají rtům jemnou přírodní vůni.
  • Vhodné i pro citlivou pleť a vegany.
Aktivní složky
  • Jojobový olej
  • Bambucké máslo
  • Parfémové výtažky vanilky a růže

Ideální volba pro ty, který chtějí přírodní a bio balzám na rty, který chrání, vyživuje a dodá decentní barvu a lesk.

Balení balzámek se nachází v plastové tubě v bílé barvě a s červenými nápisy. Mám ráda takové decentní balení a tohle zaujme na první pohled. Balzám má 10 ml. 

Barva mám zrovna v odstínu berry red a je to krásná decentní barvička, žádná výrazná. 

Výdrž jelikož se jedná o balzám, tak vydrží těch pár hodin na rtech 2 hodiny určitě a pak záleží co jíte apod.

Složení 

INCI: Ricinový olej, Olivový olej, Jojobový olej, Vosk ze semen slunečnice, Hydrogenovaný ricinový olej, Polyglyceryl-2-dipolyhydroxystearát, Slída (Cl 77019), Bambucké máslo, Oxidy železa (Cl 77491), Oxid titaničitý (Cl 77891), Vůně, Citronelol*, Benzyl Alkohol*, Geraniol*, Eugenol*, Farnesol*.*
*z přírodních éterických olejů

Tady vidíte, že je to opravdu decentní barvička. 

Co na ní říkám já? Především zaujme balení, mám ráda takové tubičky. Weleda tyto balzámky vytvořila i v dalších odstínem a to Nude, Rose a Berry Red. Co musím vzpomenout, že vůbec balzámek nevysušuje rty, což je fakt super a ještě k tomu nádherně voní. Její výdrž je v pohodě, ono je to stejně takový barvící balzám na rty, takže se nedá očekávat aby výdrž byla 6ti hodinová. :) Já jsem opravdu spokojená a balzámek mohu doporučit. :) 

Klady

+ mají na výběr ze tří odstínů
+ na rtech jsou jemné 
+ vůbec nevysušují 
+ přírodní složení

Zápory

- žádné jsem nenašla 

Balzám ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Balzám můžete zakoupit TADY a stojí 199 Kč.

*Není to žádná spolupráce s Glamot, jenom jsem si vypůjčila popis produktu a na stránce ho prodávají.* 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno* 



You May Also Like

8 komentářů

  1. Vypadá dobře :) Já balzámy moc nepoužívám, jenom v zimě, a to už takový ty mastnější. Pěkná recenze!
    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky. Podobné balzámy mám docela ráda a tu noční ti vůbec nezávidím.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle :) Takový balzám bych teď v létě potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle, teď na přicházející podzim podle mě ideální! Možná vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vypadá skvěle, už si ani nepamatuji, kdy jsem měla balzám na rty v tubě. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež som ich mala, v zime mojim perám až tak nepomohol no počas normálnych teplôt je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takéto tubičky a zároveň pigmentované balzamy nemám rada, ale na Weledu som počula samú chválu, tak sa to asi oplatí skúsiť. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Weleda mám veľmi rada, ja by som od nich chcela vyskúšať skin food balzam. A mimochodom krásny (neviem či ešte nový) dizajn blogu. Už som v tomto blogovom svete kvôli povinnostiam dávno nebola a preto je pre mňa nový, ale stránka vyzerá super!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)