New (177)

by - září 22, 2019

Zdravím při nedělním odpoledni,
jak se máte? Venku je podařené počasí, aneb krásný podzim. Včera jsme jeli do kina na pohádku Tajný život mazlíčků 2 a moc se mi to líbilo, byla to i sranda, takže super. :) A dneska na noční, jak mi se nechce.....

A my se jdeme podívat na mé novinky... :)

Jako první jsem se zaregistrovala do testování produktu od Ziaji na vivantisu a byla jsem vybrána mezi testerkama a jelikož se jedná o enzymatický peeling, tak krásně voní a je to celkem fajn peeling. :)


Jelikož jsme včera byli v kině v Ostravě a tak nesmělo chybět navštívení obchodů a tak jsem zavítala do knihy Dobrovský a koupila jsem si tuhle knížku za 29 Kč. 



Také jsem navštívila DMko a neodešla jsem s prázdnou. Gel na holení Balea už mi totiž došel ten od Astrid a tak jsem potřebovala další. Po dlouhé době jsem si zase pořídila masky od Balea jedna je čistící a druhá je hydratační. A jako poslední jsem si pořídila vůni Mexx, voní hezky. :) 


Ve Sportissimu jsem si pořídila tyto teplé gatě, je to něco podobného na běžky, či lyže, ale tyhle můžu nosit všude, do města, ven apod. :) 


Jednou jsem měla cestu do Rossmannu a tak jsem si doplnila zásoby. A to v balíčku jsou troje odličovací tamponky s nějakým pilníkem. Dále jsem pořídila přítelovi sprchový gel Adidas nádherně voní. Nesmí chybět ani pasta na zuby.....co jsem poprvé viděla byla značka dr.organic a na zkoušku jsem vzala mycí gel na pleť a musím říct, že je skvělý. :) Také jsem dokoupila krásně voňavý deodorant od Dove a jelikož mám celkem problém s vypadáváním vlasů a tak jsem zkusila tento šampon od Alpecin, už jsme ho párkrát vyzkoušela tak uvidíme. 


A ještě jsem se stavila do Kik a dost se mi zalíbila tato mikina, nádherná barva a k tomu jsem vzala si i ponožky :D a nesmí chybět ani svíčky, které budou potřeba na podzimní a zimní večery. 

 

A jak asi víte tak v Rossmannovi probíhali slevy 50% na dekorativní kosmetiku a toto jsou mé úlovky....Dokoupila jsem si makeup Rimmel, který je prostě můj nejoblíbenější...dále jsem většinou nakoupila v Essence stojanu, protože tento lak je naprosto boží!!! Vzala jsem si rtěnku sice v jiném odstínu rtěnka je v odstínu 01 a na rtech je velmi příjemná, nejde cítit, že bych ji měla na rtech a taky nevysušuje rty, za mě super! :) Také jsem si pořídila Miss Sporty průhledný lak. A taky jsem si musela pořídit tyto vychvalované oční stíny melted chrome a musím říct, za mě celkem zklamání. Ono možná mám špatný štětec, ale to co jsem dala na oku byla fakt slabé, musím to vyzkoušet i s jiným štětcem a uvidíme. 


 A jako poslední jsem vyhrála soutěž na Elnino Instagramu a jedná se o kosmetiku pro muže značky Beviro je to česká značka a v sadě byl balzám na vousy, olej na vousy a kolínská, vše nádherně voní a přítel je velmi spokojený. :)



You May Also Like

11 komentářů

  1. Od Ziajy jsem zkoušela krém na ruce a maximálně mi vyhovoval! :) Super produkty sis pořídila :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si doplnila zásoby dekorativky díky slevě v Rossmanu :) Moc se mi líbí mikina z Kiku, tak barvička je dokonalá :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné úlovky, taky jsem zavítala do Rosmannu na slevu, sice jsem nesehnala úplně to co jsem chtěla, ale vybrala jsem si jiné produkty a jsem ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy, do knihkupectví pro knížky ve slevě skáču ráda a často, jen mám problém si v té hromadě vybrat. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Od Ziaja jsem si pár dnů zpátky objednala krém na ruce, tak jsem zvědavá. :) Jinak masky od Balea jsou pro mě taková klasika. :) Hezké nákupy.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    taky jsem byla v Rossmannu, ale nakoupila jsem toho asi dvacetkrát více než ty:-D Můžeš se mrknout ke mně na blog www.ciculka.cz, kde najdeš samostatný článek o nákupech:-) Jinak vůně od Mexxu mám taky ráda:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, ten peeling od Ziaja vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé novinky. Hrozně se mi líbí barvička mikiny a taky lak s rtěnkou od Essence. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Balea je hrozně super, žiju v Anglii a tady ji bohužel nemáme ale v Česku jsem si od nich věci kupovala pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Alpecin je skvělý, ten používám také. Ty melted stíny jsem koupila mamce už k Vánocům.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)