Oblíbenci (Srpen 2019)

by - září 06, 2019

Ahojte mám tady další oblíbence za měsíc Srpen, což mi přijde, že Srpen hodně rychle utekl a už tu máme září a za chvílí Vánoce, to utíká. :)))

A Vy máte své oblíbence?? :)

RTY
U mě je to taková klasika vždy musím mít po ruce balzám na rty a zázračný kelímek od Oriflame je moji stálicí a mám snad všechny příchutě. :) Za mě je to nejlepší balzám na rty. :)



VLASY
Mám tu tento suchý šampon od Batiste, zrovna tahle verze mi vyhovuje nejvíc. :) Tohle je osvědčená klasika.


NEHTY/PLETˇ
Tentokrát tu mám něco na pleť a tím je tohle tonikum od Garnier Bio. Je dokonalé a taky ho někdo nesnáší za to, že má ve složení alkohol, ale mě vůbec nevysušuje a tonikum miluji. A je to opravdu zázrak a pory mám stáhnuté a to nejvíce na nose, tam je to opravdu skvělé. :) 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Oriflame krémy umí, takže ani tento sladší krém je můj oblíbenec. :))) 


VOSK
Vůbec tuhle vůni nemůžu najít na yankeesvicky.cz takže je dost možný, že už se nedělá. Je to velmi krásná vůně. Vůně moře a mořské soli se slunnými tóny mandarinkových a pomerančových květů. Fakt voní skvěle! :) A tuto vůni doporučuji.


TOALETNÍ VODA
Tu tentokrát nic nemám. 


You May Also Like

10 komentářů

  1. Oriflame kelímek je fajn, ten už jsem zkoušela někdy na základce před hodně lety :D a batiste je nejlepší suchý šampon na trhu podle mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tonikum od Garnier som mala aj ja a je super
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten zázračný kelímek používám i na suché místa na těle, je fakt skvělý. A třešňovou verzi od Batiste mám taky ráda, voní nejlépe.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Něco z bio řady os Garnieru mám v plánu vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I totally love the batiste shampoo - perfect for busy days! Great products :)
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  6. Balzámy na rty od Oriflame jsou skvělé, sama jsem jich už několik vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  7. It is always a pleasure to read your posts, keep it up!

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda nakupuji v Avonu. Teď zrovna potřebuji nějaký dobrý krém na ruce, tak snad něco seženu. :-) A mimo jiné, já už se na Vánoce šíleně těším! :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)