Recenze: Saloos aneb blaho pro pleť

by - září 14, 2019

Zdravím, venku je sice krásně, ale už se pomalu, ale jistě ochlazuje. :) Za chvíli tu máme podzim, těšíte se? 

Já si pro Vás dnes připravila recenzi na tento boží olej, který je pro pleť to nejlepší. 

Info ze stránek saloos.czJe ideální pro mastnou, mladou i problematickou pleť, které pomáhá udržovat přirozenou svěžest a vitalitu, velmi vhodný olej k péči o pokožku se sklony k akné. Specifická osvěžující citrusová vůně esenciálních olejů může pozitivně harmonizovat.


Balení olej se nachází v bytelné lahvičce ze skla, takže se v pohodě vleze i do kosmetické taštičky. Lahvička má 20ml, což si někdo může říct, že je to málo, ale není toho málo, protože vážně stačí dvě až tři kapky na celý obličej. Lahvička se mi líbí svým dávkováním, je to vlastně kapátko, stačí ty dvě až tři kapičky na celý obličej pořádně to rozetřít a máme hotovo. :) 

Vůně je to vůně citrusů, ale vážně to moc pěkně voní. :) Já si tuto vůni velmi oblíbila. Mají k výběru tolik olejů například (granátové jablko, heřmánek, jasmín, růže, levandule, rosalina a plno dalších vůni) 

Složení 
Rostlinné oleje lisované za studena: bio jojobový, bio brutnákový, bio šípkový
Esenciální olej: lemon tea tree
Vitamíny A, E, F, lecitin  


Co na něj říkám já? Tady bych řekla jako první, že se mi právě líbí dávkování, stačí pár kapek a produkt vydrží na několik měsíců, já sama ho používám večer hlavně na noc, ale dá se použít i ráno jako základ pod makeup. Což si v podstatě nedokážu představit abych si dávala olej pod makeup, ale někdo to preferuje. Já jsem si ho vybrala kvůli tomu, že mám ještě trochu akné a musím říct, že mi vážně pomáhá, netvoří se mi už tolik akné. A taky jsem na bradě měla větší výskyt akné a do 3 dnů mi tento olej zmenšil pupínky a teď už po týdnu jsou minimální. A ještě jedna věc pomáhá také pro velmi suché místa. Měla jsem jedno suché místo na čele a do 2 dnů jsem měla po suchém čele a pleť byla hydratovaná. Takže opravdu dodává olej hydrataci, regeneruje pokožku. K tomu ještě tak nádherně voní. :)  Je na výběr tolik olejů, stačí si vážně jen vybrat. :) 

Klady

+ cena
+ bytelné balení
+ vůně
+ výběr
+ vhodná pro mastnou, mladou i problematickou pleť
+ hydratuje, regeneruje pleť

Zápory

- žádné


Tento regenerační obličejový olej zakoupíte TADY za cenu 171 Kč.


Oleji dávám 5 hvězdiček z 5 


*Já děkuji zastoupení saloos.cz za možnost otestování oleje na pleť*

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

12 komentářů

  1. Tak tyhle olejíčky jsem od Saloos nezkoušela, ale lákají mě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Od Saloosu mám zatiaľ len arganový olej (na ten tiež chystám recenziu, lebo sa mi veľmi zapáčil) a aj tento tvoj vyzerá super - najmä v zime mám veľmi suchú pleť, takže by sa mi určite hodil :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle zkusím, je super že má kapátkový "aplikátor".. Mám od Saloosu ten rakytníkový, ale blbě se mi nanáší.

    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá super, taky mám teď problém s akné tak hledám něco co by mi pomohlo :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si poslední dobou olejíčky na pleť zamilovala a i tento mě láká vyzkoušet :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Moje mamka kosmetička používá převážně jenom Saloos a jsme maximálně spokojené:) a proč nepodpořit českou značku

    OdpovědětVymazat
  7. Tea tree mám hrozně ráda, nejen jako vůni, ale celkově na různé druhy použití :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá skvěle a koukám, že si vysloužil jen skoro samá pozitiva z tvé strany :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)