SPOTŘEBOVÁNO: YANKEE CANDLE VOSKY // DÍL 5

by - října 20, 2019

Zdravím,
 dlouho jsem tady neměla spotřebováno a tak jsem se rozhodla, že ho konečně napíšu, protože vosků tu mám fakt dost a tohle je první šestice vypotřebovaných, tak jdeme na to. :)))) 

Vždy beru základní info ze stránek https://www.yankeesvicky.cz/


Jedná se o samé krásné vůně! :) 

1) Orange Splash - Už jsem ji na stránkách nenašla, takže pravděpodobně už se neprodává, je to celkem škoda, protože voněla skvěle a voněla dlouho, že jsem si ji oblíbila. :) Nevadí jsou i další nádherné vůně.


2) Passion fruti martiniPosaďte se, uvolněte a vdechněte tropickou vůni marakuji, manga a šťavnatého pomeranče. Je jako dlouhé potáhnutí brčkem z koktejlu na prosluněné pláži. Vrchol: šťavnatý ananas, tropické mango, pomeranč, srdce: broskev. Tohle je nejlepší vůně léta, tuhle jsem si opravdu oblíbila, voní sladce, šťavnatě, určitě bych si ji koupila znovu.

3) Festive cocktail - další dokonalá vůně skončila??? Cože!!! Tuhle vůni jsem měla ráda na zimní večery. 


4) Blush BouquetRůžové pivoňky, lilie a citrusové květy v kytici, která se nejlépe vyjímá uprostřed stolu. Vrchol: třešňové květy. Srdce: pivoňka, hrachor, lilie. Základ: ambra. U této vůně je napsaný doprodej, tak že by také končila?? Ach jo to je fakt škoda, tahle vůně se hodí na jarní dny, ale i letní. Všechno voní tak skvěle, že opravdu popisovat vůně mi nejdou :D ale kytky a sladké umím.

5) Mám tady jednu z řady Home Inspiration Simply sweet pea Jemná směs květů sladkého hrachu a ovocná sladkost - jako ranní procházka po zahradě. Krásná vůně květin také jsem si ji velmi oblíbila. Dokonce jsem na netu viděla, že má hodnocení jen dvě hvězdičky z 5 což se jako divím, mě voněla a dlouho vydržela vonět. 

6) Mandarin CranberryŠťavnatá a zářivá ovocná vůně sladkých, sluncem políbených mandarinek a osvěžujících nakyslých brusinek. Dokonalá vůně na zimní večery. 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Ešte v živote som nemala žiaden Yankee Candle vosk. Dokonca mám doma aj ten "nástavec" určený na tie vosky aby sa roztopili. Ešte som ho veľmi nevyužila. Vosky musia určite nádherne voňať. ♥

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě byla vůně Orange splash velkým zklamáním. Skoro nic jsem necítila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nic od Yankee jsem nikdy nezkoušela, ale tyhle vosky musí sakra hezky vonět! :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)