Recenze: Citylife Detox noční krém Astrid

by - listopadu 17, 2019

Zdravím, tento týden by jsme měli už dostat klíče od bytu, takže se nesmírně těším. 

Dnes máme docela slunečné a teplé počasí, tak si užívejte den..:)

Já se rozhodla napsat o značce Astrid, která je perfektní. :) 

Povíme si něco málo ve zkratce o Astrid -
V roce 1847 František Procháska otevírá obchod s mýdlem a současně i malou mýdlárnu. Úspěšně staví nový výrobní provoz a navazuje spojení s francouzskými výrobci esencí a pařížskými odborníky v oboru parfumerie. Firma Procháska se tak stává první historicky doloženou kosmetickou firmou v Rakousku - Uhersku a jednou z nejstarších kosmetických firem východně od Rýna a severně od Alp. V 60. létech 20. století je uznávaným výrobcem a vysoká kvalita produkce umožňuje společnosti zahájit spolupráci se světovými kosmetickými výrobci jako např. BEIERSDORF, SCHWARZKOPF a DIOR.  Dnes Astrid stále inovuje a nabízí kvalitní kosmetické výrobky založené na efektivní kombinaci moderních kosmetických ingrediencí, které přináší vaší pokožce tu nejlepší péči a ochranu!

Potom tady mám pár slov ze stránek astrid.cz je vaším každodenním spojencem, který pomáhá detoxikovat a regenerovat vaši pleť během spánku pro její mladistvý, zářivý a zdravě vypadající vzhled.

Jak krém funguje?Obsahuje d-tox peptid, inovativní účinnou látku, která působí na více úrovních a dodává tak pleti energii:
• Antioxidant: chrání před oxidativním stresem, který poškozuje buňky, a obnovuje jas pleti.
• Ochranný štít: zabraňuje UV záření a volným radikálům poškozovat pleť.
• Stimulant přirozené obranyschopnosti: zvyšuje odolnost pleti před vnějšími vlivy a podporuje produkci kolagenu pro pevnější a zdravě vypadající pleť.
Je obohacený o aktivní uhlí, které působí jako magnet a pomáhá tak zachycovat polutanty a nečistoty pro čistou pleť plnou svěžesti.
Obsažené AHA ovocné kyseliny pomáhají odstraňovat odumřelé kožní buňky a podporují přirozený proces obnovy kožních buněk pro rozjasněný vzhled pleti.


Balení je to skleněná doza o 50 ml, která má šroubovací víčko. Obal se mi líbí, že potom dozu můžete použít třeba na prstýnky a takové podobné věci, což je super. :) Vzhled je jednoduchý a to na Astridu mám nejraději. :) 

Vůně tu nevím k čemu bych přirovnala, ale voní velmi příjemně, není to silná vůně. 

Složení jsem našla na stránkách alza.cz Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Petrolatum, Arachidyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Panthenol, Dicaprylyl Ether, Charcoal Powder, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Arachidyl Glucoside, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Behenyl Alcohol, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Capryloyl Glycine, Carnosine, Citric Acid, Citrus Limon Fruit Extract, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Glucose, Lecithin, Parfum, Passiflora Edulis Fruit Extract, PEG-8 Sodium Acrylates Copolymer, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, BHT, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Bisulfite



Tady vidíte jak vypadá na ruce a po rozetření


A co na produkt říkám já? 
Krém je skvělý! Co se týče balení, tak je to na jedničku. O vůni ani nemluvím, není silná a ani vtíravá, je velmi příjemná. Abych se přiznala, tak ho na noc moc nepoužívám, používám ho hlavně přes den a to především pod makeup. Makeup s ním drží po celý den až do odlíčení. Ale párkrát jsem ho zkoušela i na noc a byla jsem spokojená, krém krásně hydratoval, pleť byla jemná na dotek, rozjasněná. Krém je vážně skvělý produkt a rozhodně ho doporučuji, protože Astrid má poslední dobou samé skvělé krémy a velmi ráda je používám. 

Klady

+ cena
+ balení
+ vůně
+ nevysušuje
+ hydratuje
+ jemná na dotek, rozjasněná
+ je vhodný pod makeup

Zápory

- žádné jsem nenašla

Krém Astrid ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Krém Astrid můžete zakoupit na stránce krása.cz a stojí 119 Kč TADY a nebo ve všech drogerií jako je DM, Rosmann a Teta. 

Já děkuji zastoupení BlueGekko za poslaný balíček a v něm tento krém od Astrid

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*



You May Also Like

9 komentářů

  1. Od Astridu som nejaký krém už dávnejšie mala a tiež bol fajn, za tú cenu majú skvelé produkty :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá dobře, podobný krém teď hledám :)

    OdpovědětVymazat
  3. I did not know this brand but it sounds interesting!
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok ale pozor na krémy ktoré obsahujú vodu hlavne na zimu a jeseň.


    VIERA A MÓDA | NEPÍSANÉ PRAVIDLO

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem vždy měla Astrid ráda, ale už dlouuho jsem od nich nic neměla. Teď používám na obličej převážně věci z Lushe a zatím jsem s nimi tak spokojená, že vůbec nepřemýšlím o změně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Získal od tebe skvělé hodnocení, možná se po něm také podívám a udělám si předčasného Ježíška :))

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá recenze i s historii, chválím. Co se týká krému ráda bych ho vyzkoušela. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)