Spotřebováno (Říjen 2019)

by - listopadu 03, 2019

Přeji Vám krásný nedělní den, u nás je celkem teplo 17 stupňů, ale fouká hrozně vítr. :) Já jdu dneska na noční tak celkem odpočívám, relaxuji. :)

Za chvíli tu máme Vánoce, už nakupujete dárky???

Jelikož tu máme už nový měsíc a tak bylo potřeba sepsat spotřebováno. :)

Celková spotřeba moc toho není no. :D


1) Palmolive sprchový gel - byl to docela dobrý sprchový gel, ale mě tohle zrovna moc nevonělo. Ale jako sprcháč splnil vše. MOŽNÁ

2) Oriflame šampon na vlasy - Já z Oriflame šampony mám celkem ráda a tento byl v pohodě. I když mě se docela často mastí vlasy, tak ani tento mi v tom nepomohl a vlasy si musím umývat nejlépe každý den..no nevadí byl v pohodě, pěkně voněl. MOŽNÁ


3) Krém na ruce Oriflame - tento malý krém byl v sadě s vůní Lovely Garden a až teď jsem tento krém dopotřebovala. Byl v celku fajn, hezky se roztíral, krásně voněl, ale jeho hydratace byla malá. Na méně suché ruce to stačí, ale na zimní období kdy má většina z nás suché ruce to nebude stačit. MOŽNÁ

4) Rimmel Makeup - tady nemám co vytknout je to můj oblíbený makeup u kterého nepočítám balení, ale tak cca už 10 lahvičku to mám :D Můj oblíbenec. ANO


5) ToTap vůně Naila - která je inspirovaná vůní Hugo Bosse Boss Nuit je to dost srovnatelná vůně a taky velmi příjemná. Určitě bych si tuto značka ráda pořídila znovu. Vůně mají opravdu velmi totožné. ANO

6) Aura by Suddenly alias koupeno v Lídlu - tady tohle je taky taková inspirativní vůně Giorgio Armani Acqua Di Gioia, která fakt dokonale voní. A jakmile na ní narazíte určitě si ji pořiďte, protože vydrží dlouho vonět na těle. ANO

7) Oriflame Citrus Tonic - tohle jsem kupovala příteli z Oriflame a byla to velmi pěkná vůně, která se mi líbila a i přítel s ní byl spokojený. Určitě se po ní podívejte a udělejte radost své drahé polovičce. ANO


You May Also Like

7 komentářů

  1. Hi dear! Thank you for sharing this wonderful post and thanks for the inspiration!

    You have a wonderful blog, so I am very happy to follow you through the GFC! I will be glad if you look at my blog :) If you wish, you can follow me, I will be infinitely grateful to you ♥♥♥

    https://nastyadeutsch.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely post!

    Carina | https://carinazz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @dujovicandjela, let me know in the comments so I can follow you back.



    https://bekleveer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vůně vypadají skvěle. A krémy na ruce od Oriflamu mi taky přijdou málo hydratační. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. To je skoro jak kdyby jsi to psala dnes, dnes totiž také strašně moc fouká... Jina z vůní žádnou neznám a sprcháče od Palmolive mám celkem ráda.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tento makeup od Rimmel používám a jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Palmolive sprchové gely nikdy nezklamou! :D :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)