Instagram photos // 30

by - prosince 02, 2019

Zdravím, my už jsme se tento víkend naplno stěhovali do nového bytu, povím Vám byla to teda pořádná fuška! To co moje ruce vynesli to byl zázrak :D Kuchyň tak nějak máme zařízenou, obývák taky už mi chybí jen vánoční stromeček a ložnice se bude dělat časem a o dětském pokoji ani nemluvím :D No nic kecání přidám zatím jen instagramové fotky. :) 

10.3.2019 - Vyzkoušela jsem nový lak @essence_cosmetics a je teda perfektni. #essence #essencenailpolish odstín 35 take me to heaven


16.3.2019  Já lenor miluji. Tohle je naprosto perfektni vůně. Párkrát se mi stalo, že jsem prala a bohužel se kapsle vůbec nerozpustila celá, což se mi stalo poprvé. To je asi tak jediné mínus co jsem zaznamenala. Jinak jsem spokojená, krásně provoni prádlo a spolu s avivazem tvoří dokonalou dvojku


Byli jsme ve Štramberku na Trubě


26.3.2019 Moje nové kolo. Už se těším na vyjížďky.



Máme tu opět krásné počasíčko i teplota není zas tak hrozná. 


29.3.2019 Láska ♥♥♥


30.3.2019 Pohoda na zahradě. 





You May Also Like

8 komentářů

  1. Ten modrý lak na nehty také mám a nemůžu se na tu barvu vynadívat! :D Hezké fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je veľmi krásny a tvoj nový bicykel vyzerá taktiež veľmi pekne. Teším sa s tebou! ;)

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak je nádherný. Bože musím ísť pozrieť na tento lak. Naozaj krásny lak.

    PRVÉ FOTENIE S FOTOGRAFKOU A NAŠTVANÝM CHLAPOM

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten lak má úžasnú farbu! :) Essence to s lakmi vie :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. jezuuus, ten hafík je roztomilouš!
    a moc se mi líbí ten odstín laku!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)