Spotřebováno (Listopad 2019)

by - prosince 12, 2019

Zdravím, konečně se hlásím na svém blogu a už to tu půjde jako dřív... :) Tak jako první tady mám spotřebováno za Listopad, bohužel jenom čtyři věci, ale řekla jsem si, že Vás o to nepřipravím, tak jdeme na to...:)))

Jsou to fotky, které jsou foceny každé jinde, protože první dvě věci jsem vyhazovala před stěhováním a tu druhé produkty jsou foceny už v novém bytě :D

1) Ziaja šampon - jsem měla v sadě spolu s maskou na vlasy, kterou ještě mám. Šampon voněl příjemně, vlasy umyl to ano, ale zas tak dokonalý šampon to nebyl. MOŽNÁ

2) Loreal kiwi peeling - tady není potřeba něco říkat, je dokonalý, krásně voní, má jemné zrníčka a je to mé druhé balení. Rozhodně vyzkoušejte! DOPORUČUJI


3) Bioderma sébium Global - Bioderma má opravdu skvělé produkty a tento produkt na akné je skvělý. používala jsem ho především na fleky po akné a s postupem času fleky vymizeli. Takže opravdu pomáhá a uvažuji znovu o něm. DOPORUČUJI

4) Weleda krém na ruce - tohle jsem měla v adventním kalendáři a je to krém na ruce, který krásně voněl, docela fajn hydratoval, na noc to byl skvělý pomocník s příjemnou vůní. DOPORUČUJI



You May Also Like

4 komentářů

  1. Ten krém na ruce od Weledy vypadá hodně dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krém na ruce od weledy vypadá skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling od Lorealu je skvělý, už mi taky, bohužel, došel.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám hrozně ráda masky z této kolekce od Lorealu, ale poslední dobou jsem je vyměnila spíš za Lush :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)