New (179)

by - ledna 18, 2020

Zdravím, ozývám se po náročném víkendu a týdnu a proč byl tak náročný? Protože mi přijde, že jsme se po druhé stěhovali :D ložnici a obývák jsme museli vystěhovat a byl u nás malíř a malovalo se. Protože byl k tomu jeden důvod a to, že v ložnici a v obýváku byli na stropě na panelu nalepeny tapety a na tom bílá barva, no jo důchodkyně, tak to muselo jít dolů. Obývák máme jednu stěnu za televizí hnědou, aneb takovou kávovou, fakt moc pěkná barvička a  v ložnici jsem chtěla jednu stěnu za postelí modrou. A jinak zbytek bílý, to už si vymalujeme samy časem.

No a dost kecání, já jdu na ty novinky po dlouhé době...

Už dva měsíce mám tyto krásné botky ze Sportisima. Jsou naprosto perfektní ikdyž nemají kožíšek i tak jsou teplé a na zimu skvělé. Nosím je momentálně pořád.




Nedávno jsme se byli podívat do Decathlonu, hledala jsem nějakou zimní bundu a tahle mě zaujala, stála sice 2000 Kč, ale je krásně teplá. Teď přes zimu střídám tuhle bundu a kabát. 



Před Vánoci mi přišel dárkový balíček z Elnina, za což jim moc děkuji, protože takové milé potěšení jsem opravdu nečekala. Přišla 100ml vůně od Marca Jacobse Daisy Dream vůně je naprosto perfektní, stala se z ní má oblíbenkyně. A k tomu i GUESS Girl vůně, kterou používám v práci, taky voní krásně a sladce. Určitě bych ráda napsala recenzi. 


Zavítala jsem i do Tety a zakoupila jsem si Indulonu, protože jak je ta zima, tak trpím na suché ruce, takže Indulona mi vždy pomohla. A taky jsem tam přihodila i dvě masky od Garnier jednu už jste mohli vidět ve spotřebováno. 


A taky tu mám jednu kabelku a tahle je z Deichmannu. Líbí se mi. Je světle růžová a jednu podobnou na takový styl mám i z F and F. 



You May Also Like

6 komentářů

  1. Skvělé novinky. Úplně nejvíce se mi líbí bunda a podobný styl bot taky ráda nosím.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, to jsou všechno moc pěkné věci, líbí se i boty a kabelka. Já jsem si objednala dvě kabelky na Zootu a jsem taky moc spokojená. V Deichmannu jsem si pořídila zimní boty, tak jsem zvědavá, jestli bude letos zima, abych je unosila.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nákupy jsou super. Nejvíc mě zaujala bunda, musí v ní být opravdu teplo :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty jsou naprosto dokonalé, o jejich barvičce ani nemluvě! :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)