Recenze: Loreal Paris WAKE UP & GLOW BONJOUR NUDISTA

by - března 21, 2020

Zdravím, jak se máte při sobotním dni? U nás docela prší, tak aspoň že prší a nesněží. Dneska jsem uklízela  a ještě peru pračku. Takže takový uklízecí den a prací. :) 

Ale dneska jsem si připravila recenzi na jeden BB krém, který je dobrý na léto. :) 

Něco o značce Loreal Paris 
Základy značky L’Oréal Paris položil již v roce 1907 nadaný chemik Eugène Schueller a jeho revoluční barva na vlasy. Obrovský úspěch této barvy vedl k založení vlastní společnosti, z níž se o několik desetiletí později stal světový kosmetický gigant. Jak to L’Oréal Paris dokázal? Přináší totiž na trh vysoce kvalitní kosmetiku, která je dostupná každému. Opírá se o výsledky nejnovějších výzkumů, využívá moderní technologie a inovace a pečlivě vybírá ty nejúčinnější složky. Výsledkem jsou luxusní přípravky pro ženy, muže i děti, všechny věkové kategorie a každý typ pleti. Jedinečnou vizi krásy za společnost L’Oréal Paris předávají do celého světa její krásné ambasadorky Andie MacDowell, Eva Longoria, Doutzen Kroes, Liya Kebede a další.

Co se vám jako první vybaví, když se řekne L’Oréal Paris? 
Pravděpodobně to bude legendární hláška „…protože vy za to stojíte“. Věřte nebo ne, L’Oréal Paris tento slogan poprvé použil už v kampani na barvu na vlasy z roku 1973 a dodnes představuje základní esenci a poslání značky. Nadčasovou větu vymyslela Ilon Specht, pouze 23letá copywriterka, která tak dokonale vystihla ducha tehdejší doby, ženské nezávislosti a oslavy krásy jako takové. L’Oréal Paris se ze všech sil snaží pomoci každé ženě najít svou jedinečnou krásu a povzbudit její sebevědomí.



Popis makeupu z elnino.cz 
Sjednoťte svou pleť a dodejte ji svěží a rozzářený vzhled po celý den s BB krémem L'Oréal Paris Wake Up & Glow Bonjour Nudista. Meruňkový olej, extrakt zeleného čaje a vitamin E uvolní napětí ve vaší pleti a dodá pocit pohodlí a svěžesti.


  • přirozený vzhled,
  • krytí drobných nedokonalostí,
  • nezatěžuje,
  • dlouhotrvající výdrž.

Balení 
je to plastový obal o 30 ml. Víčko je šroubovací a dávkování má takovou malou dírečku a když zmáčkneš balení vyjde ti makeup. Takže si sama určuješ kolik potřebuješ BB. Balení je v jemné barvičce všude plno nápisů samozřejmě zezadu nesmí chybět složení. 


Odstín 
tento BB má pouhé tři odstíny a to Clair Light (který mám právě já), dále je Medium Light a Medium. Odstín mé pleti sedí skvěle. 

Konzistence
BB se dá dobře rozetřít, není tekutý, na ruce se neroztéká

Výdrž
Vydrží bezpochyby celý den na pleti.

Složení
Aqua/water, Glycerin, Dicaprylyl ether, Alcohol denat., Caprylic/capric triglyceride, Dicaprylyl carbonate, Myristyl alcohol, Cetearyl alcohol, Prunus armeniaca kernel oil/apricot kernel oil, Glyceryl stearate citrate, Stearyl alcohol, Cocos nucifera oil/ coconut oil, Butyrospermum parkii butter/shea butter, Xanthan gum, Myristyl glucoside, Cetearyl glucoside, Benzyl alcohol, Sodium benzoate, Tocopherol, Salicylic acid, Potassium sorbate, Parfum/fragrance, Maltodextrin, Neohesperidin dihydrochalcone, Sodium phytate, Helianthus annuus seed oil/sunflower seed oil, Limonene, Linalool, Camellia sinensis leaf extract, Hexyl cinnamal, Benzyl salicylate, Citronellol, Alpha-isomethyl ionone, Citric acid, [+/- may contain: CI 77891/titanium dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499/iron oxides].

A tyhle ingredience ve složení vynikají


  • - meruňkový olej - vyživuje a regeneruje
  • - extrakt ze zeleného čaje
  • - vitamin E - detoxikuje




Tohle je fotka bez makeupu.


Tohle je fotka s BB, opravdu jde vidět to jemné krytí.


Tady jsem vyzkoušela jak to bude vypadat. 


Tady už to je rozetřeno. 


Co na něj říkám já? 
BB je velmi lehký a dobře roztíratelný. Nedělá na pleti pocit masky a je tak lehký, že nejde poznat, že na pleti mám BB. Někdo si může stěžovat na krytí, ale takové krytí u BB je normální a lépe řečeno hodí se pro pleť, která je bez akné. Ale mě takové krytí zatím stačí a jsem s tím spokojená. Vůbec nezatěžuje pleť. Přizpůsobí se tonu pleti. Pleť sjednotí. Nemám po něm suché místa. A co musím zmínit, tak docela hezky voní. Akorát nemá SPF, ale to by zas až tak nemělo nikomu vadit. Já jsem s BB velmi spokojená a doporučuji ostatním. 

Klady

+ cena 
+ je lehký, nemá moc velké krytí, ale mě moc vyhovuje
+ hydratuje
+ pleť sjednotí, nezatěžuje
+ BB vydrží na pleti až do odlíčení
+ hezky voní 

Zápory

- někomu může vadit, že nemá SPF

Já dávám 5 hvězdiček z 5

BB zakoupíte TADY  a zrovna je v akci a stojí 96 Kč (jeho běžná cena je přes 200 Kč), ale určitě se bude dát koupit i v DM a podobných drogerií. 

*Já děkuji zastoupení elnino.cz za možnost otestování tohoto BB krému*

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

6 komentářů

  1. Vypadá to na docela zajímavý BB krém. Mně by slabší krytí taky vůbec nevadilo, protože mám pleť v pohodě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Určite sa naň pozriem, hľadám dobrý bbcream na leto. Ďakujem za tip
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. BBčka moc nepoužívám, ale na léto jsou jistě fajn. Teď se ale nelíčím pod roušku vůbec, takže až začnu, to asi moje pleť zapláče :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som o ňom nepočula, ale vyzerá super. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, produkt od tebe získal skvělé hodnocení, musí být super! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře, akorát pro mě jsou BB krémy spíše letní záležitostí. Během roku používám spíše makeup, protože během roku mám horší pleť než v létě, navíc se méně potí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)