Jarní oblíbenci

by - května 31, 2020

Zdravím, jak se máte při upršené neděli, už v noci začalo pršet a prší stále, už bych ráda sluníčko. :)

Dneska jsem vymyslela článek a to na téma jarní oblíbenci aneb trošku to sluníčko přivolat. :)

TOALETNÍ VODA
Tohle je pravá vůně na jarní dny a taky si ji nejvíce šetřím. Nádherně voní dává se na impulzní body na zápěstí a nebo za ucho. Já ji dávám většinou na zápěstí a vydrží mi vonět opravdu dlouho. Ráda bych si pořídila i další vůni.


RTY
O ní jsem nedávno psala recenzi a už tak dva měsíce ji používám snad každý den ikdyž jsem byla doma nechodila jsem do práce, tak jsem se i hezky namalovala a byla to právě tato rtěnka, kterou jsem použila. Je krásně krémová a je v odstínu 230 Shiny.



VOSK
Mám tu vůni Moonlit Blossoms tuhle vůni mám poprvé a vzala jsem ji na zkoušku a je to velmi příjemná vůně. Tady menší info ze stránek yankeesvicky.cz - Noční procházka s bohatými květinovými tóny a vůní bobulí se čarovně snoubí s tajemným aromatem hřejivé ambry. Vrchol: granátové jablko, ostružina. Srdce: jasmín, kakanga vonná, levandule. Základ: ambra, bílé pižmo.



NEHTY/PLEŤ
Tentokrát tu mám noční krém na pleť od Astridu, který je krásně hutný a taky krásně hydratuje pleť přes noc. Krásně voní, zkrátka jsem si ho hodně oblíbila. 


VLASY
Tady tento avokádový olej o něm jsem vám už také psala, který se dá použít i právě na konečky vlasů, nebo jako nejčastěji používám jako masku na vlasy, nechám působit klidně i dvě hodiny a pak umyji. Ale začala jsem ho používat i do mokrých vlasů a trošku oleje vetřít do konečku vlasů a jakmile uschnou tak jsou krásné a voňavé. 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Místo jednoho stínu tu mám rovnou celou paletku 16 odstínů. Je to velmi vydařená paletka, která má fakt moc pěkné odstíny. A taky má pěknou výdrž, na očích mi vydrží cca těch 8 hodin vydrží úplně v klidu. Velmi ráda ji používám a doufám, že přes léto Vám i ukážu pár mých líčení. 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Líbí se mi ten avokádový olej. Parfemované oleje od Frais Monde taky používám, jsou super a nádherně voní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem si, že teď, když už je tepleji, vosky pálit nebudu. No a opak je pravdou, každý den stále pálím a mám krásně provoněný byt!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý tip na ten avokádový olej, mým vlasům by mohl prospět - podívám se po něm! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný obľúbenci. Musím sa popozerať po tých voskoch lebo sú toľko ospevované že ma to k ním ťahá.

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovědětVymazat
  5. Vosky od Yankee mam doma 2 schovaný a to tak božsky voní!! :) Jinak Trend it up rtěnky mám doma též a za mě super, cena a kvalita, paletka od Gabrielly hezká, ale já stíny nepoužívám :)

    www.lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)