Moje oblíbené prací prostředky aneb tipy co koupit

by - června 26, 2020

Zdravím, já si pro Vás připravila takový netradiční článek s tipy co já používám na praní a taky co velmi doporučuji si pořídit. :) 

Taky milujete když prádlo po vyprání nádherně voní? Já ano. Vím, že hodně lidí ani aviváže nepoužívá, ale já miluji když prádlo ještě voní po aviváži. Aviváží zas nemám tak moc :D ale pro někoho to je moc a nekupuje další když nespotřebuje jeden, tohle u mě neplatí. :D Na fotce chybí ještě jeden gel na praní a to Perwoll, který jsem si fakt oblíbila. 




A my se podíváme na prací gely. Já zatím žádný prací prášek nepoužila, více mi vyhovuje gel. V Anglii jsem jednu dobu používala prací prášek, ale časem jsem přešla na gely. 

Jako první tu mám značku Omino Bianco tohle mám z Kauflandu a docela pěkně to voní, prádlo po vyprání je čisté, takže úkol to splnilo. 
Co miluji za gel je právě Persil ten je fakt skvělý akorát se divím, že ho mám z levandulí což já ji moc nemusím, ale tady mi opravdu vůbec nevadí. :) Prádlo je čisté, voňavé. 
A poslední prací gel jsem si koupila od značky Dr. House  ze začátku jsem ho hodně používala, ale pak jsem si koupila Persil a používám spíš on. Tento od Dr.House používám většinou na povlečení, jako není špatný, ale už bych si ho nekoupila. 


A teď se vrhneme na aviváže, no můj přítel říká, že na co jich mám tolik, že mám první spotřebovat jeden a pak kupovat další. :D Jenže když oni tak krásně voní a nejradši bych měla doma hromadu. 

Jako první je známé Coccolino, které používá fakt hodně lidí. Tohle je snad ta nejlepší vůně, no zatím jsem žádnou jinou vůni od nich nezkoušela. Mám vůni Orange Rush nádherná vůně, vůbec nevím k čemu bych to přirovnala. Ale tohle musíte mít.  Tuhle aviváž nejvíce používám na světlé prádlo. 
Perlux je taky hodně známý a taky si ho hodně lidí kupuje, já vyzkoušela modrou variantu ta je prý nejlepší. Jak vidíte jsem už u konce a tuhle aviváž používám především na povlečení aby krásně vonělo. 
A teď je tu můj oblíbený Silan jako první je vůně pačuli olej a lotus, nádherná kombinace, krásně provoněné prádlo, tahle je má nejoblíbenější. Prádlo voní i několik dní ve skříni. Většinou používám na tmavé prádlo. 
A další Silan aviváž tu mám s vůní jasmínu a lilie dost zajímavá kombinace, ale přesto dokonalá. Prádlo taky krásně voní po vyprání. Tuhle aviváž dost střídám a to někdy ho dám na povlečení, někdy na světlé, nebo tmavé prádlo. 

Ještě v Anglii jsem používala dost často Lenor a právě se divím, že tady žádný nemám. 


Co vy používáte na prací gely? Nebo preferujete prací prášek?
Jakou aviváž máte rádi? 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já používám jedině prací gely a aviváž jsem si oblíbila tu novou černou od Cocolina. Mají asi 4 varianty a všechny jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám prací prášky a jsem spokojená. Z aviváží mám nejraději Coccolino a Silan.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ja momentálne obľúbujem tie od nemeckej značky Frosch, ktoré sú šetrné voči nášmu životnému prostrediu ♥ Povedala by som, že sú dokonca i lepšie a účinnejšie, ako tieto klasické ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  4. Coccolino také používáme, ta vůně je jak sama píšeš přímo dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)