Letní oživení pleti s tvářenkou

by - července 28, 2020

Zdravím při úterním odpoledni, máme pořádné horko a taky nejteplejší den. A já se rozhodla, že jak svítí to sluníčko, tak je třeba pleť rozzářit a na to pomůže tohle trio tvářenek od Makeup Revolution. :) 

Něco málo o značceKosmetika I Heart Revolution je snem každého milovníka make-upu a sladkostí. Zářivé barvy, roztomilé obaly, nejžhavější trendy ze světa krásy, ale zároveň vysoká kvalita a cenová dostupnost – tato kosmetická cukrátka zkrátka nelze nemilovat.
I Heart Revolution čerpá z téměř 30leté zkušenosti v kosmetickém průmyslu své mateřské značky Makeup Revolution London. Rychleji než jiní reaguje na aktuální dění v beauty světě a vytváří tak revoluční produkty, které každým detailem dokazují nadšení i profesionalitu svých tvůrců.
Pokud tedy patříte mezi skutečné make-up nadšence, neměla by ve vaší sbírce chybět minimálně legendární paletka I Heart Revolution Chocolate nebo ikonický srdíčkový rozjasňovač. Nebojte se v make-upu projevit svou vášeň a dodejte svému líčení styl!

Já jsem tuhle tvářenku vyměnila na Vinted už kdysi dávno a stále ji používám. :) Protože tři odstíny v jednom je fakt skvělá věc. 

Tvářenka má 10 g, což na obrázku vypadalo opravdu malé, ale jakmile jsem to chytla do ruky, tak to vypadá fakt velké a nemám šanci to spotřebovat, protože to používám už nějakou dobu a stále nic vyritého není. Jako kdybych to právě koupila. Je to v takové plastové krabičce ve tvaru srdíčka, balení je opravdu roztomilé. A navíc obal je velmi kvalitní materiál. 


Já mám tento odstín Candy Queen Of Hearts, ale je plno dalších odstínů jako například (peachy keen heart, blushing heart, iced hearts, bursting with love a peachy pink kisses) opravdu si myslím, že si vybere každý. 

Docela jsem se zarazila, že by tyto tvářenky měli být vegan a bez lepku, nevím co na tom pravdy je, ale malinké plus to má. 

Akorát mě mrzí, že nemám fotku na pleti, ale jen na ruce. Tvářenka je velice dobře pigmentovaná. Opravdu stačí malé množství nanést a hned to jde vidět na tváři. Líbí se mi všechny tři odstíny, lze je použít samostatně, ale u mě vede  úplně ten největší nahnědlý odstín, který je fakt výborný a když na něj nemám chuť, tak smíchám všechny tři odstíny dohromady a vznikne taky moc pěkný odstín. 
Co se týče výdrže, tak opravdu mi to vydrží celý den až do odlíčení. Tvářenky jsou určeny pro všechny typy pleti. Určitě si vybere každá a na opálené pleti to vynikne daleko lépe. 


Úplně dole je odstín nejtmavší růžový, uprostřed je prostřední odstín je to takový meruňkový odstín a poslední ten největší odstín je takový růžovo hnědý. A nahoře hned pod palcem je odstín, který tyto tři barvy smíchá.


Já jsem s tvářenkou velmi spokojená, odstínově se ke mě hodí. Opravdu doporučuji pořídit si. 

Pokud tvářenku chcete zakoupit našla jsem ji na Notino TADY a stojí 176 Kč.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*
*Produkt jsem si zakoupila sama*

Zkoušeli jste ji někdo? Co na ní říkáte? 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Taky ji mám. Jen v jiném odstínu a taky mi skoro vůbec neubývá. Velmi ráda ji používám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že jsem ji nezkoušela ale láká mě hrozně moc, už jen díky obalu! :)
    Dala jsem ti tady na blogu follow, budu ráda, když se budeš chtít podporovat navzájem a když se ti bude můj blog líbit, budeš sledovat i ty mě:)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. BLushing Hearts som mala už niekoľko! Sú super, akurát niektoré sú pre mňa príliš suché ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma také toto srdíčko, ale s hodně světlýma odstíny a používám je jako rozjasňovač. Jsem se srdíčkem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Po tej lícenke som pozerala ale nakoniec som si kúpila od Makeup revolution rúžovú kde je viac odtieňov. Ale aj túto by som chcela skúsiť

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)