New (182)

by - července 23, 2020

Zdravím jak se máte? Já tu mám pár novinek, tak jsem se rozhodla, že na ně udělám článek ať potom nezapomenu co jsem si to vlastně koupila. :) 

Tak jdeme na to. 

Jako první jsem se zastavila v pondělí v Tetě a mrkla jsem co tam mají pěkného. A hned se mi zalíbily tyto dva laky na nehty od Miss Sporty. První je takový růžový a nese odstín 9324. A dlouho jsem hledala levandulový odstín a konečně jsem ho našla, je to odstín 0016. Máte rádi laky od Miss Sporty? 


Jako další zastávka byla samozřejmě DM. Tam jsem toho už nakoupila jenom přece více. Sprchové gely nesmí nikdy chybět v mém nákupním košíku a tak jsem vzala pár vůní. První sprchový gel je limitovaná edice, tak snad ještě někde seženete, je s vůní Copacabana s vůní exotických květů, nádherná vůně tu je potřeba vyzkoušet. Jako druhý tu mám sport a refresh s mátovým extraktem a osvěžující vůní. Kokos je sice na obrázku, ale vůbec ho tam necítím, takže super. Voní velmi příjemně. A jako poslední sprchový gel tu mám Pacific vibes s vůní plumérie. Tohle voní jak nějaký parfém. Příjemná vůně a taky z nich nejsilnější. Tento byl docela i vyprodaný. 



Mám tady i nějaké ty masky od Balea, ten výběr mě docela zklamal, protože jich tam moc nebylo, než to co mají na stránkách. Takže jsem vybrala ty co tam byli. A můžete se těšit na testovací článek, protože každou masku otestuji a napíšu svůj názor jaká maska byla. Zkoušeli jste nějakou? 


Tuhle první masku, která je hydratační jsem už měla doma, tak ji taky do toho zahrnu. Jsem na ni docela zvědavá. Žlutá maska je s mlékem a medem pro stresovanou pleť, to musím uznat tu jsem brala hned jak jsem ji uviděla, ta mě totiž docela nalákala, tak se na ní těším. Také tu mám pleťovou masku, která je limitovaná edice  a to s vůní ledového čaje s broskví. Je vhodná pro všechny typy pleti. Další dvě masky jsou pro problematickou pleť, první je s olejem z čajovníku a tu druhou mám jako slupovací, takže vám určitě dám vědět zda něco vyčistila a nebo nic. 


Neodolala jsem ani tomuhle časopisu JOY s dárkem sprchový gel od FA. S broskvovou vůní. Voní autenticky jako broskev, což takové sprchové gely mám ráda. Na nějakou dobu mám o sprchové gely postaráno a nemusím si kupovat další. :D 


Teď si dáme trošku i toho oblečení a to nákup z Lidla. Šaty jsem nakupovala přes jejich stránky. 

Červené šaty jsem si vybrala, ty se mi líbili hned na první moment a líbí se mi, že k tomu je takový červený pásek a můžu si to v pase uvázat, vypadá to líp. Ale i samostatně bez pásku to můžu nosit. :) Jsou z příjemného materiálu, zatím jsem je vytáhla jen jednou, protože tu furt prší a nebo je zima. 


Tyhle lososové jsou boží, já už tyto šaty mám akorát v pruhovaném bílé šaty a černé pruhy. A taky mají kapsy na obou stranách, takže na drobné super. Já jsem spokojená, protože vím, že se dobře nosí. :) A do města značka ideál.


Abych tento článek mohla uzavřít, tak jsem ještě čekala na zásilku s mikinou. Tu jsem si objednávala z internetové stránky montashop.cz mají tam moc pěkné mikina, ale i trička. Ještě si tam bral i přítel mikinu, tak jsem si taky jednu vzala. Mají ji ještě v růžové a v šedé a já se rozhodovala jakou barvu si vezmu, ale nakonec jsem si vzala šedou a nelituji, na těle vypadá fakt luxusně. :) Koupíte ji TADY


A to by bylo z nákupů všechno, co vy jste si za poslední dobu pořídili? Já si teď dávám stopku, mám toho hodně :D 

You May Also Like

9 komentářů

  1. Sprcháče od Balea miluji pro tu vůni! Hezká mikča a krásné odstíny laků na nehty.

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou úžasný, musí být opravdu pohodlné :) Sprcháč Copacabana z limitky jsem si koupila taky a vůně fakt nemá chybu :) Laky od Miss Sporty jsou moje nejoblíbenější a zrovna tyto dva mám doma taky :) A musím kouknout po Joy s tímto sprcháčem, protože miluju vůni broskve v kosmetice :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Ten fialkový lak na nechty vyzerá super! To boli časy, keď som také používala ja ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik novinek, super. Líbí se mi ty šaty, taky na ně do Lidlu chodím. Ještě se mi líbí sprcháče a ty laky na nehty mají moc pěkné odstíny. Jo a velmi povedené fotky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám sprcháče od Baley moc ráda :) Stejně tak masky od Baley, ale posledních pár týdnů si už kupuji jen tu na problematickou pleť s olejem z čajovníku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala od Balei jeden sprcháč modrej farby a bol hnusný. Ale mamka mala ružový a bol krásny. A laky sú krásne. Ja si plánujem kúpiť nejaký biely, ružový, telový a čierny

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat
  7. You have wonderful stuff! I love your statement jacket!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ta mikča mě nadchla ☺. Sprcháče i masky v sáčcích mám, dokonce i ozkoušené a něco jsem dnes fotila do spotřebováno. Jinak moc pěkné úlovky, léto z toho přímo volá. ♥

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)