Kavárna v Kodani || tohle Vás vtáhne do děje

by - srpna 11, 2020

 Zdravím, přeji krásné úterní ráno, 

dnes to bude trochu netradičně a to jsem tady s recenzí na knihu, je to moje první recenze na knihu, tak snad to nebude tak strašné a rádi si ji koupíte. :) Byla mi nabídnuta spolupráce s megaknihy.cz , tak jsem hned věděla jakou knihu si vyberu. 

Kavárnu v Kodani napsala Julie Caplin. Napsala i pár knih co jsou ještě stále v Angličtině. A za měsíc ji vychází další kniha a to Hotýlek na Islandu, má vyjít 29.9.2020. Obaly knížek jsou naprosto úžasné a jakmile Vás zaujme obal, tak knížka také, protože se čte jedna báseň. Kavárna v Kodani vyšla v listopadu 2018.


Anotace 

Vtipný příběh o lásce, štěstí a cestování, který vás chytne od první stránky! Popadněte teplou deku, hrnek horké čokolády a začtěte se…

Úspěšná manažerka Kate má přesně takový život, jaký si vysnila. Pracuje pro jednu z nejlepších PR agentur v rušném Londýně, je úspěšná, okouzlující a její přítel je tak… skvěl
ý. Dokud jí tento skvělý přítel neukradne nápady, díky nimž je povýšen místo ní. Kate by ráda všem dokázala, že není tak mladá a nezkušená, jak si všichni myslí. Získat jako nového klienta velkého prodejce dánských bytových doplňků a nábytku je její šance. Protože práce je pro ni vším.

Proto musí absolvovat cestu do Kodaně. Co se zprvu zdá jako otravný PR výlet pro hrstku ještě otravnějších novinářů, jehož jediným účelem je získání zakázky pro Kate, se nakonec změní v cestu, která všem účastníkům změní životy. Během poznávání krás Kodaně a dánského přístupu k životu poznávají novináři i Kate sami sebe. A nakonec se ukáže, že všichni získali mnohem víc než jen námět na články nebo pracovní příležitost.



Moje hodnocení

Kniha se velmi dobře četla od začátku až do konce. Je velmi čtivá. Za jeden den jsem přečetla 200 stránek, nemohla jsem se od ní odtrhnout, tak moc mě zajímala každá stránka, co se tam bude dít a každé napsané slovo jsem hltala jedním dechem. Jakmile Kate odjela s novináři do Kodaně, potom to začalo být zajímavější a zajímavější. S Benem (novinář co odjel tam taky) se moc v lásce neměla, ale postupem času to bylo lepší a lepší, až úplně nejlepší (určitě každý z nás tuší oč jde). Měli různý program a taky na těch výletech se stávali různé zápletky, byla i nehoda, druhý se zase ztratil a vypil několik láhev vína. Konec knihy Vám neprozradím, protože ještě před ním je pár zápletek a to už Vám tu nebudu prozrazovat. Potom by jste z knížky moc neměli, kdybych Vám to tu všechno řekla. :)  

Kniha byla krásná, čtivá, romantická. Úplně jsem si představovala Bena jak vypadá :D taky jsem si představovala jak vypadá Kavárna v Kodani, fantazie se meze nekladou. Rozhodně doporučuji přečíst a to rovnou i další díly, protože na ně se chystám. I autorka se mi hodně líbí. 

Knihu můžete zakoupit na stránkách Megaknihy.cz a to TADY a je momentálně v akci a stojí 283 Kč. Za tu cenu se rozhodně vyplatí. 


Kniha ode mě má 5 z 5 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Super recenze. Myslím, že by mě kniha taky bavila, i když jsem spíše na thrillery.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu mám taky doma, musím jen dočíst ten konec, jak jsem ti říkala :-D Jinak musím říct, že obálky těchto knih jsou opravdu povedené. Plánuješ si přečíst i další díly (Pekárnu v Brooklynu, Cukrárnu v Paříži, nebo teď nově vydanou Pláž v Chorvatsku)?

    Jinak moc pěkná recenze :) Díky za ni.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem spíš na detektivky, ale jako odpočinková kniha může být fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky :)♥

    Na svůj blog jsem zveřejnila svůj poslední článek + rozloučení, tak budu ráda, když si ho případně do neděle ještě přečteš :) http://all-blog.blog.cz/2008/sg-novinky-cerven-cervenec-2020

    Jinak ti moc děkuji, že jsi byla mou aff♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tato knížka by se mi líbila na čtení ve vlaku když jedu někam cestovat, myslím, že by k tomu skvěle sedla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)