Duo na vlasy

by - září 22, 2020

 Zdravím, jak se máte? No ještě pár dní a zase tu máme opět deštivé počasí. Ale už mi to vůbec nevadí. 

My se dneska podíváme na tohle duo od značky Schauma. :) 

Tento šampon jsem našla na stránkách pouze u Tety drogerie tak tady malé info o produktu respektivě info o šamponu. 

- VÝTAŽKY 100% PŘÍRODNÍHO PŮVODU.
- INTENZIVNÍ VÝŽIVU A REVITALIZACI: Inspirováno mísami plných zdravých dobrot, které jsou báječné a zdravé, tak i naše Hair smoothie šampony a balzámy vlasy vyživují a učiní je krásnější a silnější.
- EKOLOGICKÉ SLOŽENÍ: Naše složení neobsahuje silikony. Lahve jsou vyrobeny z 30% recyklovaného plastu a rychlé oplachování pomáhá šetřit vodu.

INTENZIVNÍ VÝŽIVA A REVITALIZACE: Zajišťuje, aby vaše vlasy byly krásnější a silnější.

ACAI PLODY, MANDLOVÉ MLÉKO A OVESNÉ VLOČKY: mísy plné smoothie, které jsou chutné a prospěšné pro vaše zdraví.

EKOLOGICKÉ SLOŽENÍ s technologií rychlého oplachování pro úsporu vody je balena do udržitelných lahví vyrobených z 30% recyklovaného plastu.

CERTIFIKOVÁNO EKOZNAČKOU EU, což znamená, že všechny produkty Nature Moments splňují kritéria ekologického životního cyklu. Začínáme s udržitelným získáváním surovin až po recyklaci po použití a biologickou rozložitelností.

VEGAN: Naše veganské složení neobsahuje silikony, kožní snášenlivost dermatologicky potvrzena.



Šampon je určen pro suché a unavené vlasy, tohle zas až tak můj problém není a není to můj tip vlasů, ale i tak jsem byla velmi mile překvapena. Šampon voní dokonale, tipla bych to na ty skvělé bonbony Bonpari určitě je každý zná. Přijde mi fakt totožná vůně a taky jsem si ji oblíbila. Co se týče účinnosti, jelikož já trpím na mastné vlasy a tak si vlasy musím umývat obden, ale když chodím do práce tak každý den a vyzkoušela jsem tento šampon a musím říct, že vlasy si můžu konečně mít obden. Vlasy jsou nadýchané a vůně z nich jde cítit i druhý den po umytí. Skvělá vůně, skvělý účinek, za mě spokojenost. Rozhodně doporučuji. 

Tady je ještě složení, tak doufám že je teda ECO jak tvrdí. 

Aqua (water, eau),Sodium laureth sulfate,Glycerin,Cocamidopropyl betaine,Prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil,Euterpe oleracea fruit extract,Avena sativa (oat) kernel extract,Sodium chloride,Disodium cocoamphodiacetate,Coco-glucoside,Glyceryl oleate,Citric acid,Sodium benzoate,Behenamidopropyl dimethylamine,PEG-7 glyceryl cocoate,Parfum (fragrance),Glycol distearate,Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride,Laureth-4,Lactic acid,Hydrogenated castor oil,Sodium hydroxide,Benzyl alcohol,Propylene glycol,Phenoxyethanol,Potassium sorbate,Hydrogenated palm glycerides citrate,Sorbic acid,Dehydroacetic acid,CI 60730 (ext. violet 2),CI 17200 (red 33)

Na internetu přímo na  Teta stránkách se prodává za 69,90 Kč. Má 400 ml. ale na stránkách Teta mají v prodeji jen 200 ml. 


Podíváme se na vroubek kondicionéru. 
Ten taky tak dokonale voní. Stačí ho nechat chvilku působit a můžeme umývat vlasy. Vlasy jsou po něm krásně jemné, jdou mi v pohodě rozčesat. Co je dobré na tomto balzámu, že se dá použít na tři způsoby 
1. jako maska: Po šamponování vmasírujte do vlhkých vlasů. Nechte působit 3 minuty a po té důkladně opláchněte.
2. jako balzám: Po šamponování naneste do vlhkých vlasů a důkladně opláchněte.
3. jako bezoplachová péče: Naneste do suchých, nebo ručníkem vysušených vlasů. Neoplachujte.

Já nejvíce používám právě jako balzám nechám asi minutu působit a hned opláchnu. 
Vlasy jsou voňavé i na druhý den. Za mě také spokojenost a rozhodně doporučuji dál a ráda bych si pořídila i další řadu Nature Moments mají těch šamponů více.

Ještě složení 

Aqua (water, eau),Cetearyl alcohol,Glycerin,Euterpe oleracea fruit extract,Prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil,Avena sativa (oat) kernel extract,Butyrospermum parkii (shea) butter,Bis-(isostearoyl/oleoyl isopropyl) dimonium methosulfate,Betaine,Isopropyl myristate,Lactic acid,Behenamidopropyl dimethylamine,Sodium benzoate,Parfum (fragrance),Ceteareth-20,Triethanolamine,Benzyl alcohol,Propylene glycol,Cetearyl glucoside,Phenoxyethanol,Potassium sorbate,Xanthan gum,Sorbic acid

Dá se koupit na Teta stránkách a stojí 64,90 Kč. Má 200 ml 




You May Also Like

8 komentářů

  1. Ta vůně musí být úžasná. Taky mám teď šampon Schauma a jsem velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tuto značku se přiznám, že téměř vůbec nekupuji, ale tyto produkty mne zaujaly. Novinky vypadají lákavě. Díky za prima recenzi. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tá vôňa musí byť nádherná. Ja od schaumi som ešte šamponi ani nič nemala.

    MÔJ 3 TRÍMESTER // DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  4. Schauma je fajn značka, nekteré šampony jsme již dříve doma zkoušely. :) Tuto řadu zatím neznám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Schaumu som už dlho nepoužívala, možno je práve ten správny čas ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  6. Chci cítit tu vůni! Tohle jsem ještě neviděla, ale mrknu po tom. Docela mě to zaujalo. :)

    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Schaumu jsem popravdě snad nikdy nezkoušela, ale mohla bych jí na zkoušku dát také šanci. :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)