Letní oblíbenci

by - září 08, 2020

 Zdravím, máme tu konec léta a já sem dám mé letní oblíbence, které jsem používala stále dokola apod. 

Snad ještě uvidíme pár dní teplé počasí, já si už včera koupila vánoční čaj, no jo blázen. :D


TOALETNÍ VODA 
Je sice pravda, že jsem si ji pořídila nedávno, ale je tak skvělá, že ji používám každý den. Nádherná vůně. Jedná se o vůni Love Potion So Tempting. Taky vydrží dlouho vonět a cítit na tričku, nebo na těle. Fakt za mě je to top vůně.


RTY
Na tuhle rtěnku v tužce jsem ještě nepsala recenzi a taky to budu muset napravit. Protože je to skvělá rtěnka, dlouho vydrží na rtech a taky by to chtělo si pořídit  další odstíny. :) Je to odstín 30 Seek Adventure. 



VOSK
Tentokrát tu mám vůni kterou jsem si pořídila nedávno, ale jelikož tento vosk mám už po druhé a tak je jasné, že jsem si ho oblíbila. Je to nádherná květinová vůně. Jmenuje se Sun-Drenched Apricot Rose a opravdu i tu meruňku z toho cítím. 


VLASY
Na tento šampon budu psát také recenzi. Je to právě novinka v Oriflame a má být přírodní. Jsem si ho hodně oblíbila, protože jak se mi mastí vlasy a musím si je umývat každý den, tak u tohoto šamponu mi stačí obden, pro mě nádhera. Ještě k tomu docela pěkně voní. 


NEHTY/PLEŤ
O tomto čistícím gelu jsem už psala podrobnou recenzi. Můžete si ji přečíst TADY . Je to super čistící gel, pleť krásně vyčistí, nevysušuje. Celkově produkty od Garnier jsou fajn a velmi ráda je používám. 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tu momentálně nic nemám. 

A Vy máte jaké oblíbence? 



You May Also Like

14 komentářů

  1. Ta rtěnka i gel jsou i mí oblíbenci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moji oblíbenci jsou taky teď na mém blogu a jsem zvědavá na recenzi šamponu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Môj celoročný obľúbenec je Lumispa. Najlepší čistiaci prístroj aký som kedy mala. Čo sa týka rúžov tak tam patria Powerlips fluid.

    AUTUMN IS COMING...

    OdpovědětVymazat
  4. toaletni voda vypada designem roztomile, verim, ze i krasne voni :) kde jsi ji poridila?:) Moc se tesim na recenzi samponu od Oriflame, jelikoz o jeho koupi uz nejakou chvili premyslim.

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je z Oriflame. :) Šampon rozhodně doporučuji, je skvělý. :)

      Vymazat
  5. Žádný z těchto produktů jsem nezkoušela, kromě Yankee vosků, to je závislost :D
    Aktuálně jsou mými oblíbenci hlavně věci z Lushe a od The Ordinary, ale je jich víc, snad to také brzy sepíšu na blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vosky od Yankee mám také moc ráda. Nedivím se, že jsi je zařadila do oblíbenců. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Žádný z produktů, kromě vosků od Yankee neznám. A strašně se těším na podzim/zimu, až si zas nakoupím spoustu svíček a celý byt mi bude krásně vonět Vánoční atmosférou! :D

    OdpovědětVymazat
  8. cez leto som to striedala a rúže som nahradila balzamami ale veľmi som si obľúbila krém z lidla :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.com/2020/09/ked-je-koniec-novy-zaciatok.html#more

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež mám problém s tým, že sa mi masnia vlasy a musím si ich často umývať, ešte som nenašla šampón, ktorý by mi aspoň trochu pomohol s touto problematikou, takže ďakujem za tip :).

    OdpovědětVymazat
  10. Z těchto produktů nic neznám. :) Můj letní oblíbenec je nový tonovací krém od Essence. :) A Avon tělové tonovací mléko.

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)