New (184)

by - října 07, 2020

 Zdravím, jak se máte? Já docela fajn, už aby byl pátek. :) Už tady máme podzim, tak je takové pochmurné počasí. Já o víkendu plánuji pořádný domácí úklid, asi i vytřídím starou kosmetiku co nepoužívám a budu mít radost. :) Ale teď se jdeme podívat na krátké novinky. 

Jako první jsem opět objednávala Oriflame, poslední dobou tam mají fakt skvělé věci. A tak jsem neváhala a pořídila jsem si tuto vůni Cherry Blossom ta je tak dokonalá, že jsem se hned do ní zamilovala, voní úžasně po květinách není zas až tak sladká, ale velmi příjemná a také dlouho vydrží cítit. Taky to byla akce vůni jsem si mohla pořídit za 149 Kč když si koupím rtěnku níže na fotce nebo ještě byl na výběr laky na nehty. :) Tak jsem využila tuto akci. 

Jako druhý tu mám ten nejlepší krém od Oriflame co kdy mají. Ten je prostě nejlepší je jediný co opravdu hydratuje, jiné krémy stojí za nic. Ještě o něm uslyšíte. 


Ještě jsem si z výprodeje vzala pěnu do koupele, sice moc pěkná recenze na ní není, že moc nepění, ale tak uvidíme, je hlavně už z vánoční vůni vanilky a skořice. :) A tady už se dostávám k té rtěnce co jsem si pořídila za nějakých 60 kč a mohla jsem si vzít tu vůni. Rtěnku mám v odstínu Warm Rouge je to taková růžovo červená barvička :) Už mám jeden odstín trošku více růžový. Tyhle rtěnky jsou fakt skvělé, stojí málo peněz a taky jsou kvalitní, vydrží na rtech fakt dlouho, ještě na ně chystám recenze. :) 


A teď tu mám spolupráci z biome.cz  sice moc na výběr na stránkách toho moc nemají, ale jelikož mi vypadávají vlasy a docela se mi mastí, tak jsem si řekla, že vyzkouším dva produkty na vlasy. Oba produkty jsou na vypadávání vlasů. Zatím zkouším ten druhý v bílém provedení a co o něm po druhém týdnu testování můžu říct to, že vlasy jsou po něm fakt hezké, svěží, jsou lesklé, akorát mám problém, že je mám zacuchané a je třeba je pořádně rozčesat. Ale co se týče s vypadáváním a mastícími se vlasy o tom si povíme v recenzi, co by mohla být za 2 týdny. :) 


A to by bylo vše. Co jste si Vy pořídili za poslední dobu? :) 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Krásné věcičky. Já si za poslední dobu pořídila spoousta masek a nějaký ty blbůstky z Dm. :D Dm je zlo!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem ještě objednávala z Oriflamu, ten krém na ruce byl taky můj oblíbený. Já jsem si teď taky nakoupila trochu kosmetiky, bylo potřebné doplnit zásoby.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Vanilkovo skořicová pěna, tu bych také brala hned! Na podzim ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůni od Oriflame jsem měla taky a byla úplně božská! :) Já jsem si naposled udělala radost kuchařkami od My Cooking Diary :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Z Biome také zkouším pár věcí, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Cherry Blossom je úžasná vůně, má ji babička a já ji na ni chodím. A z Biome mám také spolupráci, vybrala jsem si vitamínové doplňky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tú toaletnú vodu od Oriflame by som rada vyskúšala ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  8. Z Oriflame si kupuju taky voňavky, teď aktuálně používám Divine Idol a toaletní vodu Wake Up, obě úžasně voní ♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Z Oriflame jsem nenakupoval ani nepamatuji, my u nás jedene v Avonu, nikoho ani s Orfilame v okolí neznám :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)