Šampon proti vypadávání vlasů

by - října 20, 2020

 Přeji krásné úterní ráno, 

dnes jsem si pro Vás připravila šampon ze stránky biome.cz , navázala jsem s nimi spolupráci a dva šampony jsem si vybrala. Jeden Vám ukážu dneska a druhý šampon zase příště. 

Jako první tady mám Folivital Pro  je jediný svého druhu, účinný a zároveň šetrný šampon proti vypadávání vlasů určený pro muže i pro ženyVíceúrovňový způsob jeho působení zajišťuje hloubkové čištění vlasové pokožky a její posílení. Zároveň se k vlasovým folikulům dostávají silné a důležité složky. Synergická směs DHT blokátorů, antioxidantů, minerálů, proteinů a léčivých bylin obnovuje rovnováhu, optimalizuje zdraví vlasové pokožky a zlepšuje vitalitu a tloušťku vlasů.

Složení šamponu

  • kofein 
  • biotin
  • zinek
  • výtažek ze Saw Palmetta
  • výtažek z kopřivy
  • výtažek z kořene žen-šenu (Panax ginseng)
  • výtažek z kořene lopuchu (Arctium majus)
  • olivové listy, výtažek z aloe vera
  • aminokyseliny (arginin, citrulin, ornitin, tyrosin)
  • panthenol
  • niacinamid


Šampon má obal plastový s praktickým víčkem, ale tu musíte dávat pozor aby jste si nedali do dlaně víc šamponu, než potřebujete. Obal má 200 ml.  Barva šamponu je průhledná. Jeho vůně je taková svěží a opravdu bylinková. A teď si myslím, že jste určitě napjatí tak jako já a tím jsou jaké má účinky na mé vlasy. Začnu tím, že po použití šamponu, který moc hezky voní, mi vlasy vůbec nešli rozčesat, zacuchávali se. Nechtěla jsem používat žádné kondicionéry, prostě jsem chtěla testovat jen ten šampon a nic na vlasy jiného nedávat. Vlasy asi po týdnu vypadali nadýchaně a zdá se mi že se mi o hodně zvětšil objem vlasů. Tento šampon má být i na mastné vlasy, jelikož mám problém s mastnými vlasy, že si je musím umývat každý den, tak v mastnosti se mi teda vlasy vůbec nezlepšili. 
Dost mi vadí, že mi vlasy vypadávají, ve vaně vždy je plno vlasů z jednoho umytí a taky když si vlasy češu, tak na hřebenu je vždy plno vlasů. Podotýkám, že šampon je třeba nechat působit aspoň 2 minuty a pak smýt. 


Dám tady malou ukázku vlasů po týdnu sbírání na hřebenu. 

Tohle jsou vlasy po prvním týdnu používání. 


Tohle je po druhém týdnu používání. Sice to není z blízka focené, ale zdá se mi že ubylo vypadávání vlasů. 


A tohle je po třetím týdnu a tady je jich co nejmíň. Zbytek asi zůstává ve vaně :D 


Myslím si, že začal docela působit až právě po těch třech týdnech. Používám ho každý den, opravdu si vlasy myji každý den, možná mi vypadávají z častého umývání vlasů, ale prostě já mastné vlasy nesnáším a závidím všem co si myjí vlasy raz za týden. Co jsem si dále všimla, že vlasy jsou daleko víc lesklejší, než po klasickém šamponu s drogerie. Vypadají i zdravěji. Musím říct, že ikdyž se mi vlasy mastí dále, tak na vypadávání vlasů si myslím, že tento šampon je jednička. Nezabere hned, chvíli to s ním trvá, ale účinek se dostavil. Takže ho můžu vřele doporučit. 

Šampon proti padání vlasů najdete na biome.cz a stojí 595 Kč. 








You May Also Like

16 komentářů

  1. Ahoj, no nevím, příliš jsi mě nepřesvědčila. Na mastné vlasy bych občas volila suchý šampon a nebo potom zaměřit se na pokožku hlavy, která se zřejmě mastí. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mne prestali vlasy vypadávať keď som prešla na prírodný tuhý šampón a začala som sa viac starať o pokožku hlavy. Vymenila som tiež plastové kefy na vlasy s guličkami na konci - ktoré vlasy ťahajú a zbytočne lámu - za štetinové, prípadne umelé, ale bez tých guličiek. A vlasy si umývam už iba v stoji, to mi tiež radikálne pomohlo ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  3. Mně na vlasy hodně pomohla Milva, ale ani tenhle šampon nevypadá špatně. Akorát se mi nelíbí to časté umývání vlasů.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Hello! :)
    very interesting post. I read it with pleasure. you write very interestingly and your posts are very inspiring :) if you want, we can visit each other or observe our blogs :)
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadáváním vlasů trpím poslední dobou celkem dost, takže tenhle šampon by byl pro mě jako stvořený! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá celkom zaujímavo, určite by som ho tiež rada vyskúšala :) Mne na vypadávanie vlasov pomáhajú Plantur kofeínové šampóny, Milva šampóny aj tonikum od DiXi proti vypadávaniu :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá zajímavě! Já jsem už ale roky věrná bezobalovým šampukům z Lushe a na ty nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  8. neznám ale zas za kvalitu se platí kord kdyz je vyskoušeno :)

    OdpovědětVymazat
  9. to vypá zajímavě :) já naštěstí mám vlasů až příliš, ale můj brácha by takový šampon jistě ocenil:)))

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. Tento šampón vidím prvýkrát ale veľmi ma zaujal. Taktiež mám mastné vlasy a keď hovoríš, že nezaťažuje tak by som do neho určite išla
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tenhle neznám... já dost dám na výživové doplňky na vlasy. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  12. Týjo, mně zrovna vlasy vypadávají jako šílené...mám je doma všude po zemi a úplně mě to štve a bohužel jsem zatím nenašla vhodný šampon. :-) Omrknu tento a uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vlasy se většinou mastí právě kvůli častému mytí. Já je myju 1-2x týdně a bohatě to stačí. A to mám vlasy dlouhé :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Mě teda vlasy vypadávaly taky docela dost, ale potom jsem začala používat šampon vyrobený z více přírodních ingrediencí a obecně jsem začala používat více přírodní kosmetiku (vypadá dobře třeba tady) a vyhovuje mi víc než ta klasická :) Pokud máte někdo doporučení na nějaký přírodní produkt, který vám vyhovuje, tak sem klidně doporučte :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)