New (185)

by - ledna 13, 2021

 Zdravím, jak se máte? Taky máte u Vás sníh? My anoo a je to strašně moc krásné, jen škoda, že to nenapadlo na Vánoce. A tak tu mám teda i pár novinek z Vánoc, ale i hlavně jiné věci co jsem si kupovala před Vánoci když ještě byli otevřené obchody. 

Někdy před Vánoci jsem zavítala do Kik a docela hezké slevy tam byli, potřebovala jsem čepici a tak jsem vzala obyčejnou světle růžovou s bambulí, je super. Ten svetřík v plánu nebyl, ale za nějakých 29 kč jsem ho tam nemohla nechat :D Je světle růžový, je fakt jemný a tenký je, což mi nevadí třeba právě v létě přes tílko. 


Poté jsem si tam vzala i dvě obyčejné podprsenky, které mi skvěle sedí. 


A také v Kik jsem vzala tento tácek vánoční, který jsem využila na cukroví. Ale rozhodně ho využiji dále, když někdo bude mít narozeniny tak třeba na chlebíčky apod. 


Stihla jsem zajít i do Pepca. A tam jsem si vzala tento krásný povlak na polštář a lituji toho, že jsem jich nevzala více, je fakt moc pěkný. Také jsem si tam vzala světýlka, přemýšlím kam si je dám, možná na čelo postele a nebo jen jako dekorace k focení, uvidíme. Dále jsem si vzala kolíčky na prádlo. A dva hrnky na kafé. 


Přišly mi produkty na testování ze stránky obchodcinskemediciny.cz už ji pořádně testuji a můžete se těšit na recenze. Víc prozrazovat nebudu. :) 


A teď se přesuneme na takové menší vánoční dárky. Ještě před Vánoci jsem měla narozeniny a přítel mi koupil tyto boty, které jsem si vybrala, jsou ze Sportissima a jsou fakt pohodlné. 


Na Vánoce jsem od přítele dostala peněženku značky GUESS, je nádherná. 



Od bráchy k Vánocům jsem si vybrala pár knížek co jsem mu poslala že bych velmi ráda a on vybral tři knihy. Mona Kasten začít znovu na tu se mega těším. Potom Rudou galerii na tu jsem četla ne moc pěkné komentáře, ale sto lidí sto chutí, takže mě se klidně může líbit. A poslední je od Colleen Hooverové a to Námi to končí. 


Plus od rodičů od přítele jsme dostali toastovač, který můžeme vyměnit, můžeme v něm i grilovat, dělat toasty a také i wafle, takže to je super. A od mých rodičů jsme dostali kosmetiku, záclonu do kuchyně kterou jsem vybrala a krásné srdíčkové povlečení. 

A co vy jste dostali? 


You May Also Like

11 komentářů

  1. Také testuji produkty čínské medicíny. Vlasovku a nějaké doplňky stravy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala a vybrala sis krásné kousky, moc se mi líbí ta peněženka :) K Vánocům jsme také dostali toastovač a povlečení :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí nová peněženka, je přesně v mém stylu. :) Knížky také vypadají zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na čínskou medicínu se těším 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé věci. Úplně nejvíce se mi líbí knihy a peněženka. Těším se na recenzi kosmetických produktů.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Mám podobnú čiapku, milujem tie bombuľky hore ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsou skvělé věci, v Kiku se někdy dají koupit opravdu fajn věci za pár korun. Tác určitě využiješ a toastovač máme, ale takto multifunkční by se mi také líbil.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Knížku Námi to končí jsem četla a super! Tuto autorku mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  9. hezké hezké :) a knížky vypadají zajímavě!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)