Tužko rtěnka v akci

by - března 05, 2021

 Přeji pěkný pátek, u nás v noci nasněžilo, ale je to jen takový malý poprašek, na trávě už opět nic není, takže super. 

Před nějakým časem jsem si pořídila rtěnku v tužce od Maybelline. Protože si ji každý vychvaloval a já Vám ji tady ohodnotím jak uspěla u mě. 

Malá informace z dm stránky o rtěnce - Bezchybná výdrž až 8 hodin a dokonalý matný efekt bez rozmazání? S rtěnkou Maybelline SuperStay INK Crayon budou vaše rty takové, o jakých jste vždy snila. Dlouhotrvající, vysoce odolné složení a intenzivní barevné pigmenty krásně zvýrazní vaše rty a dodají jim jedinečný matný efekt. Díky zabudovanému ořezávátku bude aplikace vždy přesná a precizní. Rtěnka a tužka na rty 2 v 1 Maybelline SuperStay INK Crayon nabízí dokonalé barevné odstíny s matným efektem a výdrž, kterou si zamilujete!



Odstín jsem si vybrala 30 Seek Adventure je to krásná růžová barvička. Tužko rtěnka je vysouvací, vlastně něco podobného existuje i jako tužky na oči, taky jsou některé vysouvací. Vysouvání funguje dobře, takže není problém s manipulací. Aplikace na rty je taky v pohodě. 
Její pigmentace je naprosto výborná, krásná růžová barvička, která oživí rty. Rtěnka slibuje výdrž až 8 hodin, což bych řekla, že i míň, protože když budete neustále jíst, tak vydrží max dvě hodiny, ale když občas něco zobnete, tak opravdu i těch 8 hodin. Já jsem ji měla na rodinném obědě a vydržela i po obědě několik hodin. 
Určitě bych si ráda pořídila i jiné odstíny, protože jsem si tuto rtěnku v tužce velmi oblíbila, v podstatě ji nosím fakt všude. I když teď to moc nejde no. 



Tady vidíte ji na rtech, je to krásná růžová barvička. 


Tuto rtěnku v tužce můžete koupit kdekoliv na internetu, ale i v drogerií. Našla jsem ji na DM eshopu za 169 Kč. 

Už jste ji vyzkoušeli? Jaká podle Vás je? 



You May Also Like

13 komentářů

  1. Tuhle rtěnku jsem ještě nezkoušela, ale odstín sis vybrala pěkný. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Také ji mám doma a jsem s ní moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká rtěnka... škoda, že se nyní pořád pod rouškou musí schovávat. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to už mě taky pěkně štve, už rok nemůžu nosit po venku.

      Vymazat
  4. Vypadá moc hezky a odstín jsi vybrala taky super! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tá farba je veľmi pekná. Moc ti pristane

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden z mojich najobľúbenejších rúžov na bežné nosenie. Mám ho na sebe aj dnes :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla něco podobného již dřív od Astrou, ale moc mi na puse barva nedržela. Tento jsem ještě neměla :)Ale ráda zkouším nové rtěnky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo od Astoru jsem měla máslo na rty a mě to na rtech teda drželo, ale tahle rtěnka drží naprosto luxusně.

      Vymazat
  8. Neskúšala som, ale už dlhšie mám tento rúž na zozname, lebo každý si ho dosť chváli :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)