Je libo dlouhotrvající rtěnka?

by - dubna 17, 2021

 Vítám Vás u dnešního článku, dneska se vrhneme na dlouhotrvající rtěnku, kterou jsem si velice oblíbila. 

Je to rtěnka od Rimmelu, matná a taky dost sytá barvička. Na výběr mají několik odstínů od světlých až po tmavých. Vzhledově se mi moc líbí. 


Odstín rtěnky jsem si vybrala 210 Rose shine. Krásná růžová barvička, kterou já nesmírně miluji. Rtěnka má šroubovací víčko a pod ním se skrývá aplikátor, s kterým to jde dobře nanášet, teda aspoň já si nestěžuji, ale už jsem o něm četla, že aplikátor neplní to co má a není dobře zkosený. Mě problém nedělá a jde mi to s ním lehce. Co se týče pigmentace, tak tu to plní na sto procent. Krásná růžová barvička zvýrazní Vaše rty. Měla by to být voděodolná rtěnka a taky neslíbatelná. Rty nevysušuje, ale já si pod ní dávám lehký balzám na rty. Výdrž této rtěnky je různá mě vydrží několik hodin, max těch 8 hodin. Vydrží pití a klasický oběd. 

Tady vidíte její aplikátor. 


A tady ji mám na sobě a jsem i namalovaná. Myslím, že tyto rtěnky se opravdu povedly a rozhodně nezůstanu jen u jednoho odstínu. 


Rtěnku v tomto odstínu jsem našla na elnino.cz právě v akci za 67 Kč, což je výborná cena. :) A právě i další odstíny tam mají v akci, tak šup mrkněte a můžete nakoupit. :) 


You May Also Like

8 komentářů

  1. Já rtěnky moc nepoužívám... protože většina právě nevydržela... proto ano, brala bych dlouhotrvající rtěnku. Mám jednu takovou, docela tmavou, ale tu jsem používala jen na plesy a ty se teď nekonají, a když člověk někam jde, musí mít stejně respirátor a rtěnka není vidět :) Tato vypadá dobře :)

    Přeji hezké dny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta se mi líbí a tobě neskutečně sluší. Škoda, že teď člověk rtěnky tolik neužije, protože když už někam vyjdeš, tak musíš mít na puse respirátor. Ach jo. Škoda, jinak bych si ji hned utíkala koupit.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto sú vážne skvelé. Sama jednu mám a je suprovská

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnka má moc krásný odstín a taky ti ta barvička moc sluší.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka vypadá dost dobře, ten odstín Ti moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouhotrvající rtěnky jsou vždycky záchrana, ale tuhle jsem zatím nezkoušela. Skvělý tip! :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)