New (187)

by - května 07, 2021

 Vitám Vás u dnešního článku, je pátek a s ním i vychází článek. Tentokrát jsem byla pár dní zpět nakupovat a tak jsem se rozhodla Vám to trošku ukázat. 

Včera jsem nakoukla do DMka asi po sto letech, opravdu tam vůbec nechodím. Pro mě je lepší bud Rossmann nebo Teta. :) Ale šla jsem tam pro klasické Balea holítka. Jako pro všechny velmi podstatná věc :D Potom jsem tam objevila značku Bioten o které teď slyším fakt dost často a tak jsem vzala na zkoušku Peeling na pleť, tak jsem zvědavá jaký bude. No a taky nechybělo si něco vzít Balea značku a tím jsem si vybrala toto sérum na pleť, o kterém taky slyším samou chválu, tak jsem na něj zvědavá. Včera jsem ho poprvé zkoušela a teda nádherně voní. A poslední produkt není z DMka, ale už dříve jsem byla v Rossmannovi a koupila jsem si tento tělový peeling, tak si o víkendu udělám takové menší domácí lázně. :) Určitě na tyto produkty budou samostatné recenze. :) 


A také dříve jsem si pořídila tuto sérii od Mony Kasten. První díl na fotce nemám, protože ten už jsem ukazovala a taky jsem ho dostala na Vánoce. A já si k tomu dokoupila celou sérii. Četli jste? Jsou nádherné. Zatím jsem je ještě nečetla, ale vrhnu se na ně co nejdřív. 


Včera jsem zavítala i do Pepca, šla jsem tam i na nějaké dekorace v podobě umělých kytek, ale bohužel vyprodané, tak jsem si vzala tento košík na kosmetiku za 20 Kč no neber to, klidně jsem si jich mohla vzít více. Ale vzala jsem si tam ještě čajové lžičky, těch totiž není nikdy dost a furt se nám někde ztrácejí. :D 


A co vy jste si v poslední době pořídili? :) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. ať knihy dělají radost :) v poslední době jsem si pořídila taky knihy a věci na zahrádku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy! Hrozně mě zajímá to sérum od Baley, doufám, že pak napíšeš nějakou recenzi. A hlavně doufám, že se ti knihy do Mony Kasten budou líbit.
    Jinak já si v poslední době pořídila hlavně knihy a pak mi dneska přišly šatičky, botičky a kabelka, ale to moc dobře víš :-D

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé nákupy. Jsem zvědavá, co řekneš na kosmetiku. Hlavně teda na to sérum. Knihy od Mony se mi taky líbí. Já jsem akorát včera byla v drogerce jen pro barvu na vlasy a šampon.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Tu sérii knih neznám, ale vypadají velmi zajímavě - ať se ti hezky čtou. :))

    OdpovědětVymazat
  5. O séru z DM jsem už četla, jsem zvědavá, co na něj řekneš :) Já jsem si tento týdne koupila šaty, jen nevím, jestli je ještě nebudu vracet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Co se týče kosmetiky, ta z produktů jsem nic nezkoušela, ale slyšela jsem o nich. Autorku knih bohužel neznám, ale určitě mrknu na netu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sérii jsem nečetla a ten boxík, nebo plastový koš mám také, ale asi větší a s vrškem. Moc se mi líbí a připadá mi praktický.

    Somethinghibgbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)