Zářivá pleť na sluníčku z rozjasňovačem

by - června 13, 2021

 Vítám Vás u dnešního článku, když bude příští týden tak krásné počasí až přes 30 stupňů, tak by bylo fajn aby naše pleť zářila a to právě tímto rozjasňovačem. 

Vlastně tento produkt jsem měla v jednom z Lookfantastic boxu a od té doby ho používám. Je to značka Doucce. Ono to vlastně je taková věc, mají víc rozjasňovačů a pak do prázdné jejich paletky se tento rozjasňovač dá. Co jsem zatím našla tak mají na stránkách 6 rozjasňovačů. 



Odstín mám Sparked Ray takže vlastně takový růžovo tělový, je to takový mix, ale opravdu moc pěkná barvička. A rozhodně bych neváhala si pořídit ani ostatní odstíny, protože vypadají skvěle. 
Co se týče pigmentace, tak to je doslova nádhera! Krásně to vypadá na pleti. A hlavně se to třpytí, takže když je sluníčko vypadá to ještě o dost líp. :) S pigmentací jsem naprosto spokojená, postačí dvakrát nanést na jedno místo, záleží jak kdo je zvyklý, tak bacha aby jste nevypadali jako diskokoule. :D 



A jak je na tom s výdrží, tak to si taky chválím, protože celý den zvládne úplně v pohodě na svém místě. 

Složení 
TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYISOBUTYLENE, PETROLATUM, DIMETHICONE, MINERAL OIL, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERTL ACETATE MAY CONTAIN (+/ - ): IRON OXIDES 77491, IRON OXIDES 77492, FD & C RED 40 AI LAKE, TITANIUM DIOXIDE 77891


Já rozhodně tento rozjasňovač doporučuji. Na jejich oficiálních stránkách stojí 14 dolarů. Značku Doucce jsem našla i na českém Lookfantastic, ale tam rozjasňovače nemají. A na anglickém lookfantastic je přímo už hotová celá paletka za 30 liber TADY


You May Also Like

3 komentářů

  1. Vypadá to na pěkný rozjasňovač. Moc je sice nepoužívám, ale někdy si je taky dám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá parádně, já rozjasňovače a bronzery používám hlavně na focení :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)