Spotřebováno // 2

by - května 20, 2022

 Vítám Vás u dalšího článku a tím jsou spotřebované produkty, opět za několik měsíců. 

Už se docela lepším se spotřebou, tak se na to jdeme podívat. :D


1) Pantene šampon na vlasy - je určen pro oslabené a poškozené vlasy, velice příjemně voněl. Vonět vydržel ve vlasech i tři dny. Vlasy jsem si myla obden u mě klasika. DOPORUČUJI

2) Schauma šampon na vlasy - šampon jsem si velice oblíbila, celkově tuto značku mám velice ráda. Opět nádherně voní a udělá službu jako každý šampon. DOPORUČUJI

3) Elseve šampon na vlasy - tento voněl taky velice příjemně. Já tuto značku moc nekupuji, ale byl fajn. Splnil to co měl. DOPORUČUJI


4) Kondicionér Nature box - tuto značku jsem měla poprvé a musím říct, že byl docela fajn. Dobře se vlasy rozčesávaly. DOPORUČUJI

5) Garnier kondicionér - tento jsem měla fakt dlouho a používala jsem ho ráda. Příjemně voní. DOPORUČUJI

6) Old Spice sprchový gel a šampon - tuto značku má rád přítel a taky i mě voní. Nestěžuje si, naprosto vyhovoval všem jeho požadavkům. DOPORUČUJI


7) Bioten peeling - musim uznat, že tohle byl nejlepší peeling co jsem kdy vyzkoušela. Byl velice jemný a příjemný. Pleť jsem neměla vysušenou, za mě naprostá paráda. DOPORUČUJI

8) Balea gel na holení - tady nebude co komentovat, udělal svoji službu a já jsem byla spokojená. DOPORUČUJI

9) Indulona krém na ruce - to je taková klasika, ale tento je fakt dobře výživný, ruce po něm jsem neměla suché. Ještě k tomu příjemně voní. DOPORUČUJI


10) Palmolive sprchový gel - já sice kokos fakt nemusím, tak jsem vyzkoušela aspoň jako sprcháč a nebylo to špatné. Splnil to co měl. DOPORUČUJI

11) FA sprchový gel - je s kukui olejem a vůni květu ibišku. No tak o tom oleji  rozhodně nic nevím. Ale božsky to voní. Opět splnilo to vše co splnit mělo. DOPORUČUJI



You May Also Like

3 komentářů

  1. Gel na holení taky používám a jsem s ním moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, teda to jsou vskutku stručné recenze. Já mám tenhle Elseve s jíly zrovna doma v malé verzi, už jsem ho párkrát měla a je fajn. Pantene mi zatěžuje vlasy a celkově mi vůbec nesedí. Nature Box taky nic a z Botanic Therapy se mi taky nic neosvědčilo bohužel. Old Spice budu asi kupovat v nějaké sadě jako dárek pro tchána. Balea gely si též kupuji pravidelně a nenašla jsem lepší a levnější, snad akorát ještě Isanu.

    Měj se hezky,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji šampony od Schaumy. Jen u nás se dost málo prodává...
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)