Recenze // Chata ve Švýcarsku

by - června 26, 2022

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát to bude recenze na knihu. A je to ta nejkrásnější kniha od Julie Caplinové. 

Tuto knihu jsem si mohla vybrat v rámci spolupráce s megaknihy.cz

Chatu ve Švýcarsku napsala anglická spisovatelka Julie Caplin. Tento díl je zrovna 7 díl ze série Romantické útěky. Ono můžete to číst za sebou, ale nemusíte knihy na sebe nijak nenavazují. Co mohu dále říct, že její titulní strana je vždy tak nádherná! Už jenom ten obal Vás nutí k tomu otevřít tuto krásku. 

Oficiální anotace: 
Zabalte si kufry a vypravte se k zasněženým vrcholkům švýcarských Alp. Je načase si užít výhled do krásné krajiny a vychutnat si přitom sametovou horkou čokoládu, výborné sýry a úžasnou romantiku.


Mina věří, že šálek horké čokolády dokáže vyřešit všechny trable. A právě to teď potřebuje. Má za sebou totiž pořádný tra
pas – její poslední milostná eskapáda se stala okamžitým hitem internetu.

Se sbalenými kufry a jasným cílem dát si do pořádku život se Mina rozhodne utopit svůj žal v té nejlepší horké čokoládě na světě. A Mina moc dobře ví, kde ji najít – v útulné chatě své kmotry, která se nachází ve Švýcarsku.

Plán je jednoduchý: litry čokolády, žádní muži. Tedy jen do chvíle, než ho zkomplikuje neznámý krasavec, který Mině zkříží cestu ve vlaku do Alp…


Moje hodnocení

Hlavní postava je Mina, které se nic v životě nedaří, rozpadl se jí sen o budoucnosti se svým přítelem, ale také i v práci nevypadá moc šťastně. Po dlouhém váhání se rozhodla jet za kmotrou do Švýcarska, kde vlastní chatu. Při cestě do Švýcarska ve vlaku potká skvělého kluka jménem Luke a musím říct, že tohle byla láska na první pohled (teda aspoň já si to myslím) až po čase se to vyvíjelo, kdy pak nemohli bez sebe být ani minutu. Co se mi na této knize líbí je, že Švýcarsko je velmi dobře popsané a do hor bych hned jela. Zasněžené kopce, lyžování to musí být přímo nádhera. Ale je tam také zmiňováno o čokoládě a sýru. Nakonec tam Mina zůstane a pomůže kmotře, ale to si musíte už přečíst samy, protože kniha opravdu stojí za to. Je čtivá, romantická, už od začátku víte jak to asi dopadne. A já takové knihy můžu. Na konci knihy najdeme i jeden recept, což je fakt super. :)



Já knize dávám 5/5

Knihu můžete zakoupit TADY za 292 Kč

A já bych ráda poděkovala za možnost si přečíst tak pěknou knihu. 

You May Also Like

10 komentářů

  1. Můžu s tebou jedině souhlasit. :) Romantické útěky jsou prostě srdcovka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na tuhle zimní Caplinovou se taky chystám, ale teď mám na stolku trochu letnější Pláž v Chorvatsku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hrozná ostuda, ale ještě jsem se ke knihám od Julie Caplanové příliš nedostala. Četla jsem akorát tu první knihu - Kavárnu v Kodani. Říkám si ale, že na ostatní snad časem také dojde. Jinak moc pěkná recenze.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  4. těším se, až autorka napíše o Praze :) moc se jí tam líbilo a říkala, že o ní napíše knihu... to bude pecka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížky od této autorky bych si ráda přečetla, musí to být krásné pohlazení po duši :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tu jsem taky četla a velice se mi líbila. Prostředí hor mě lákalo a jiskra mezi hlavními postavami byla skvělá ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moje manželka má tyhle knížky ráda. Já sám jsem je párkrát zkusil, ale není to nic, co bych si sám dal do knižní databáze. Když jsem se jí ptal na to, co se jí na tom líbí, tak to bylo právě to zmiňované pohlazení po duši a taková ta příjemná lyrika. Zrovna teď čte Pláž v Chorvatsku a každý večer se u toho tak zvláštně hihňá, takže asi dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem z této série ještě nic nečetla, ale určitě bych to chtěla někdy napravit. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna na tuhle knížku se chystám teď na podzim a moc se na ni těším. :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)