Style podle Ashley // 1

by - prosince 24, 2012

Rozhodla jsem se, že najdu ruzné Style celebrit a budu je přidávat, třeba se můžete inspirovat. Pro dnešek jsem vybrala Ashley Tisdale. Zítra třeba může být Demi Lovato nebo Selena Gomez? Hlasujte v anketě!

Outfit: Top | Sweatpants (Exact Brand) Photo credit: Luello.com
Accessories: Sunglasses (Exact Item) | Shoes (Exact Item)

Tento styl jsem vybrala pro to, že můžeš jít s ním kamkoliv ať do fitka, zaběhat si do parku, nebo vyvenčit psa, klidně s tím i posedět doma (to je můj případ :D)

Outfit: Dress (Exact Item)
Accessories: Heels (Exact Item - not currently available online) | Earrings (Exact Brand) Handbag (Exact Item)
Tenhle se zase hodí do společnosti, třeba na ples.


Outfit:Dress (Exact Item)
Accessories: Heels (Exact Item - not currently available online) | Watch (Exact Item) | Earrings (Exact Item) | Handbag (Exact Item)

Další ouflit do společnosti. Můžete si ho vzít i na pohovor do práce.



Outfit: Dress (Exact Item NOTE: Ashley's wearing the Blind Call frock)
Accessories: Necklace (Exact Item) | Heels (Exact Item)
Outflit mě velice zaujal. Je božský! Klidně bych si ho oblékla i na párty.



Outfit: Coat | Jumper (Exact Item - in blue) | Jeans (Exact Item)
Accessories: Scarf | Gloves (Exact Item)
No možná bych si k tomu nevzala ty zvonové kalhoty hodily by se k tomu uplé džíny :) Bych si vzala do města nebo třeba ven s kamarádkou na pokec. :)


Táák doufám, že nově vymyšlený článek se vám líbil a budete ho chtít víckrát :) Hlasujte v anketě a třeba už bude článek zítra :)

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)