Recenze: EVA Aloe vera vlasové ampule

by - ledna 27, 2013


Mám tady recenzi na vlasové ampule. :)

Balení je v krásné zeleno-bílé krabičce a uvnitř najdete 5 ampulí se zelenou vodičkou :)


Vůně je příjemná ani moc nesmrdíí.

Barva je samozřejmě jemně zelená.

Konzistence je to vodička takže teče :D

Co slibuje?

Vlasové ampule s obsahem pravé čisté šťávy z Aloe vera, které zajišťují vlasům přísun výživných látek, omezují tvorbu lupů a zamezují vypadávání vlasů. Při pravidelném používání budou vlasy pevné, zdravé, lesklé a krásné. Aloe vera posiluje vlasové kořínky, regeneruje i vlasy barvené. Ampule jsou vhodné pro všechny typy vlasů. Naneste na pokožku hlavy a krouživými pohyby masírujte do vlasů.. Šťáva z aloe se nachá zaschnout nebo se umyje šamponem - nejlépe EVA Aloe vera . Pravidelná aplikace výrazně pomáha omezit vypadávání vlasů a podporuje růst vlasů.

Můj názor?

Noo jak začít, já jsem zatím vyzkoušela jen jednu ampuli a můžu říct, že to docela pomohlo. Moc mi už nevypadávají vlasy při česání nebo jen tak když si s nima hraju ve škole :D Už po prvním použití jsem viděla moje vlasy takové zdravé, lesklé proste jaké mají být. I když jsem to pak smyla jen vodou tak super a navíc jsem ty vlasy ani neměla mastné při neumytí jeden den.

Klady:

+ cena
+ vůně
+ vlasy už po prvním použití jsou krásné
+ nevypadávají vlasy

Zápory:

- žádné

Stojí 119kč a zakoupíte to TADY

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)