Recenze: Rimmel BB Cream

by - února 26, 2013


BB Cream 9-in-1 SPF 25 30 ml

Pečující balzám BB Cream, spojující síly make-upu a krému, nabízí 9 účinků v jednom balení. Velmi lehké a svěží složení.

Balení má 30ml což je super :) každá značka má skoro svůj BB cream. je v pěkném obalu.

Vůně nějak zvláštně nevoní spíše nemá žádnou vůni, ale taky mám jen vzorecek

Konzistence není ani tuhá ani tekutá je to střed. Dobře se roztírá to má u mě plus.

Barva tento bb cream má 3 odstíny 001 Light, 002 Medium, 004 Medium/Dark. Já mám 001 Light




001 002 004


Co má splňovat?

vyživuje, -no řekla bych že ano
hydratuje, - ano!
minimalizuje viditelné póry, ano!
chrání, to nemuzu posoudit
kryje, kryje dobře aspon mi to vyhovuje.
sjednocuje, ano
zjemňuje, ano
zmatňuje, ano
rozjasňuje. to nevím


Klady:

+ cena
+ hydratuje
+ kryje
+ má 3 odstíny
+ pleť zjemní na dotek
+ zmatní pleť

Zápory:

- žádné

BB cream zakoupíte myslím i už v drogeriích se stojanem Rimmel London, nebo na internetu za 159 kč!

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)