Styl Seleny Gomez

by - června 30, 2013

Rozhodla jsem se, že vám tu budu dávat každý den styly celebrit zatím budu přidávat jen Demi Lovato a Selenu Gomez a popřemýšlím i o Ashley Tisdale, protože jejich styl se mi velice líbí! :) A komentovala bych to různě :) tak snda se vám to bude líbit :) A kdyby jste měli nějaký nápad na další celebrity tak dejte vědět a já zkusím vyhledat :) První začneme Selenou Gomez. :)

1. styl


Jacket: Free People $998

Sunglasses: Ray Ban $155

Scarf: Urban Outfitters (Sold out)

Jeans: Hudson Jeans $2209

Bag: Dolce Gabbana $1095

Shoes: Creative Recreation (sold out)

- Tento styl je velice dokonalý, až na ty boty kdyby nebyla ta špička a bylo by to zadělané tak je to fajn, na ven, na kafé s kamarády je to fajn. :)

2. styl

Cardigan: BCBG $124.60

Bag: Dolce Gabbana $1095

Necklace: Dakota Rae

Shoes: Zara (sold out)

Similar shoes: Zara $99

- Takhle šla na pracovní setkání. No myslím si že ten Cardigan vypadá na ní báječně, ale ta šála?! Ta se mi k tomu vůbec nelíbí! Boty a taštička se povedla :)

3. styl

Dress: Unif $135

Sunglasses: Ray Ban $165

Bag: Mcfadin $172

Shoes: Free People $348

- No tak tady tohle nemá ani jednu chybu! Dokonalost, ale možná bych si vzala klidně i boty converse k tomu :)

4.styl


Dress: Free People $128

Sunglasses: Dolce Gabbana $305

Shoes: Steve Madden $49.95

- Šaty se mi líbí, ale kdyby si je koupila v barvě bílé :) Botky jsou strašně krásné :) Povedený :)

Tak co jak se vám tohle líbilo?
Bude vás to bavit?
Chcete takových více článků?

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)