Ladybox - Srpen

by - srpna 23, 2013

Mám tady srpnový ladybox a tím bych chtěla i pogratulovat ladyboxu za své první narozeniny. Už je tu rok s námi :)

Už jak jsem zmínila, že krabička má první výročí tak i na krabičce je to napsané. Krabička se mi celkově velice líbí. :) 


Při otevření ladyboxu jsem čekala, že bude dopis s pečetí a ono nic, ale na druhou stranu je příjemná změna.



A tady už co jsem tam našla, je toho celkem dost :)


Jako první tady mám první je šampon a druhý kondicionér. Napsáno je tam z kokosového mléka - mango, voní teda nádherně vám řeknu. Už se těším až ho vyzkouším. Cena je stejná každý výrobek stojí 460kč za 265ml.


I tady tímhle jsem velice potěšena. Našla jsem tam od Inglot oční stín v jemné růžovoučké barvě. Odstín 470. A jako druhý je balzám, který můžeš použít i jako tvářenku nebo místo očních stínu, to je podle mě velice super. :) Cena tvářenky je 150kč a cena balzámu je 240kč


Mám tady uvolňující mátový gel na nohy, ten se bude hodit vždy a všude. Lee stafford byl jako dárek a je to suchý šampon. Jsem ráda, protože jsem chtěla jednou vyzkoušet suchý šampon jestli to fakt dělá takové divy, nebo je to jen kec :D :D Cena gelu je 162kč za 200ml. Cena suchého šamponu není uvedeno.


A poslední mám vzorečky jako první je TMT vlasové mléko na krepaté a suché konečky. To se mi bude hodit, zkusím :) A druhý je pandora oil je dobrý na třepící konečky (to je přesně můj případ :D) a prý nemastí vlasy, to jsem zvědavá. TMT stojí 349kč za 150ml a Pandora 550kč za 100ml


Tímto bych chtěla říct, že jsem s ladyboxem velice spokojená a použiju všechno co jsem tam měla. :) 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Já jsem taky mega spokojená - ale to už víš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tentokrát neobjednávala a musím říct, že jsem i docela ráda, tentokrát mě obsah moc nenadchl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem spokojená, ale škoda, že jsem nedostala ten suchý šampon, ráda bych hovyzkoušela, vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)