Moje péče o vlasy

by - srpna 21, 2013

Slíbila jsem článek o moji péči na vlasy :) No nějak vlasy nezatěžuji a nepoužívám nějak extra moc přípravků, všechno střídám :D Tak se do toho dáme, ať zbytečně nekecám :)




 Jako první tady mám ampule (zelené) od značky Eva je to regenerační kůra. Tyto ampule používám tak jednou za měsíc, po tom jsou tak krásné vlasy :D není drahý :)  a druhý přípravek je zase pečující vlasová kůra akorát ve spreji od Schwarzkopf :) Má se stříkat do mokrých vlasů, ale ty mi na druhý den mastí hned, tak to stříkám do suchých vlasů dvakrát stříknu na konečky a vlasy mi voní :) 


Tyto dva přípravky růžové od Loreal mám nejradši, jednak nádherně voní a krásně ty vlasy vypadají :) Ten první je uhlazující sérum, které nanesu do mokrých vlasů a vyfoukám, mám je krásně rovné a prostě takové s leskem. To druhé je sprej, který nastříkám do suchých vlasů a můžu žehlit, takže je to ochranný sprej. Mají krásnou vůni.


 No tady je Osis+ ten mám nový a je to samé jak u loreal ve spreji, ochrana proti teplu a delší dobu drží rovné vlasy, ale přijde mi to stejné jak u loreal, jen je jinačí značka a tento nevoní, spíš smrdí :D A lak na vlasy ten nějak extra nepoužívám jen když si zapletu copánek na boku :) voní po citronu no snad :D 


A jako poslední tady mám dva šampony, které střídám. Jeden je od oriflame, nádherná vůně, která vydrží 2 dny po umytí, mám tyhle šampony nejradši. A druhý je head shoulders menthol, sice lupy nemám, ale tento jediný šampon mi vydrží na vlasech i 3 dny bez umytí a vlasy nejsou mastné :D 


A to je všechno

Jak se vám líbil článek? Co by jste chtěli potom? :) 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já si vystačím jen se šamponem a kondicionérem a ještě mám sérum na konečky. Nic víc mé vlasy nepotřebují. Resp. nechce se mi patlat na ně dalších sto věcí :-))

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. To toho máš opravdu dost :) Já používám prostě šampon a pak nějaký přípravek na suché konečky :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)