Pleťová voda pro normální/smíšenou pleť

by - srpna 29, 2013

Přináším vám recenzi, která tady dlouho nebyla. A jedná se přípravek na pleť od Oriflame. Tuto pleťovou vodu používám dá se říct už 2 měsíce každý den a ještě tam mám :) Na tuhle pleťovou vodu si nemůžu stěžovat.


Tato pleťová voda je určena pro všechny věkové kategorie žen, ale jen pro pleti normální a smíšené. Já musím za sebe říct, že jsem s výrobkem velice spokojená. Má pokožku vyčistit, tohle splňuje! Tonizuje, osvěžuje a zjemňuje pokožku, dokonale ji naladí na denní krém nebo noční krém. Před touhle vodou, jsem měla mastnou pleť respektivě T-zonu, ale po téhle pleťové vodě když vyčistím ráno pleť a potom nanesu makeup tak je to skvělé!!  Ještě najdeme i pleťový gel, ten mám taky koupený a vrhnu se na něj taky ať můžu napsat recenzi. Jinak jsou i na pleť mastnou a suchou (se mi zdá). Tento výrobek zakoupíte v katalogu ORIFLAME za nějakých 159kč a ve slevě je za nějakých 90kč :) 

Složení: 

AQUA, PROPYLENE GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, SODIUM CITRATE, SODIUM BENZOATE, PARFUM, LACTIC ACID, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, HYDROLYZED CRANBERRY FRUIT/LEAF EXTRACT, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CI 42090, CI 17200

Plusy:
+ vyčistí
+ tonizuje
+ cena
+ pleť je matná
+ hebká na dotek
+ osvěží

Mínusy: 
- žádné


You May Also Like

1 komentářů

  1. Ahojky, nominovala jsem tě na LIEBSTER AWARD :)
    http://callmeketrin.blogspot.cz/2013/08/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)