Recenze: HYDRATAČNÍ TĚLOVÉ MLÉKO DO SPRCHY, Nivea

by - srpna 17, 2013




NIVEA Hydratační tělové mléko do sprchy dodává normální pokožce dlouhodobou hydrataci ve sprše či vaně ihned po umytí.

Jak funguje?

  • Lehké složení s mořskými minerály poskytne normální pokožce dlouhodobou a intenzivní hydrataci.
  • Unikátní formule se po nanesení na vlhkou pokožku okamžitě vstřebá a po opláchnutí ji zanechá úžasně jemnou, hebkou a voňavou.
  • Poté se stačí pouze utřít a je možné se ihned obléknout. Není potřeba použít běžné tělové mléko, pokožka má již veškerou péči.
  • Uspoří Váš čas - není třeba čekat, až se vstřebá.
  • 1. Použijte svůj běžný sprchový gel a opláchněte.
    2. Ještě ve sprše či vaně naneste TĚLOVÉ MLÉKO DO SPRCHY na vlhkou pokožku mimo proud vody.
    3. Po aplikaci opláchněte.
    4. Po osušení již není třeba použít běžné tělové mléko.
    Je možné se ihned obléknout.


    Můj názor:

    Na tuhle novinku jsem se těšila jako malá :) Jsou dvě varianty - jedna pro normální pokožku (kterou mám já) a druhá je pro suchou pokožku. Je super, že má snadnou aplikaci, normálně se umyjete běžným sprchovým gelem po té gel spláchnete a nanesete na mokrou pokožku toto tělové mléko a pak zase smyjete. Já mám po tomhle pokožku velice jemnou :) Nějaká hydratace tam je, ale na druhý den zase zmizí. Voní klasicky, ale příjemně! :) Jak jsem četla různé recenze tak každý psal, že po mléku musí umýt vanu nebo sprchovy kout

    Klady:
    + jemně hydratuje
    + cena
    + dvě varianty
    + snadná aplikace
    + voní

    Zápory:
    - nic


You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)