Spotřebováno (Listopad 2013)

by - listopadu 27, 2013

A máme tady konec měsíce a já Vám ukážu moje spotřebováno, musím se přiznat, že jsou to jen 4 výrobky a to docela malé :)) Furt lepší než nic :)

První tady mám regenerační odlakovač s vitamínem A a glycerinem, odlakoval skvěle akorát nehorázně moc páchne :D nejhorší jak všechny odlakovače na světě :D 


Další tady mám výhru v soutěži a tím se stal sprchový gel s vůni bio malina od Yves Rocher. Nádherná vůně, která mi opravdu připomíná maliny, mňam, krásně pění, prostě nejlepší! :))


Tady vzoreček od Intensive spa krém :) Používala jsem ho když jsem si dávala bahenní masku od Intensive spa. Taková závěrečná péče :))) Voní mi skvěle jak po nějakém mléku je příjemný, není hustý ani se neroztéká :) 


A jako poslední tady mám nejlepší vzorek BB od SKIN79 na něj nemám slova, byl úžasný, uměl zakrýt, jeden z nejlepších vzorků co jsem měla od nich :D


You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)