Můj outfit 4.0

by - února 10, 2014

Ahojte no tak jsem byla u doktora s tím krkem, no jako řekl mi, že mi nic není, jako fakt divný doktor a teplotu mám asi vymyšlenou :D a to samé i bolest v krku jsem si asi vymyslela no to určitě to tak. Ti dospělý doktoři jsou asi fakt mentálně divní.  :D Ale neřešme to a vraťme se k outfitu. S tímhle jednoduchým outfitem jsem šla s přítelem do Albertu nakupovat věci na večeři. :) Svítilo krásně sluníčko, já bohužel musela pak jít s obvázaným krkem, ale co už.












(bunda fialová - KIK // džínová bunda - votocvohoz // tílko - CA // svetřík - Zara // naušnice peříčka - Takko // legíny teplé - http://www.frontrowshop.com/product/stretchy-leggings-1 // boty - botovo.cz //)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Moc hezké naušnice! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doktoři jsou vždycky strašně chytří... :D Nechceš zkusit jít k jinému?
    Skvělý outfit, především ty náušničky.

    OdpovědětVymazat
  3. To znám,někteří doktoři ze mě dělají až nějakou simulující holku:D a přitom kolikrát je mi vážně hrozně a oni mi řeknou , že to nic není:/ Jinak outfit se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! Ta džínová vestička je super! :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi kombinace toho dlouhého trička a džínové bundy.

    OdpovědětVymazat
  6. fakt dobrý outfit..... to tričko je krásne! perfektne ide k riflovej bunde :)
    http://sasamichalkova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)