Jak se vlastně barví obočí?

by - března 05, 2014

Jak jsem slíbila tak mám pro Vás článeček na téma jak se vlastně barví obočí? :) Někdo má obočí od narození světlé a někdo zase tmavé a nemusí si ho barvit. Někomu se líbí obočí nebarvené a a někomu zase barvené. 100 lidí 100 chutí. Barvit obočí jenom hnědou barvou. Tahle barva stojí 119 Kč z českého eshopu krasa.cz





Jako první krokem začneme že si obočí přetřeme vatovým tamponkem a na něm buď normální voda, nebo pleťová voda je jedno co.

takhle vypadá moje obočí před barvením

Pak si vlastně namícháme barvu do kalíšku (já mám skleničku od slivovice :D) vymáčknu z tuby trochu barvy, podle potřeby a přidám peroxid 3% (ten taky lze zakoupit na jejich stránce krasa.cz) stačí jen 2-3 kapičky peroxidu a pořádně zamícháme. A poté začnu barvit obočí. 

takhle ho mám nabarvené

Nechám podle potřeby asi tak 5-10 minut takhle s barvou, aby se vlastně zabarvilo. Taky záleží jak ho chcete mít tmavé, pokud to s barvou přeženete jde to umýt tamponkem s trochou mýdla. Takže žádný strach. :)) Já jsem nechala obočí působit cca 5 minut.  Výdrž barvy je cca asi tak týden i víc podle mě.

a tady po sundání barvy

Tak co pořídíte si barvu? Vůbec to není těžké a zabere to opravdu málo času. Budu se těšit na Vaše názory.



You May Also Like

6 komentářů

  1. Pořád ještě uvažuji jestli si domů něco takového koupit, zatím jsem spokojená s tužkou a stíny, které mi vždy obočí pěkně zvýrazní, ale myslím, že to aspoň jednou vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si už obočí barvila.a vždy jsem byla stoprocentně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si tedy obočí taky upravuji - ale používám ty obyč sady na obočí, ve kterém jsou jakoby takové "stíny" - a jsem s tím velmi spokojená, ale toto vypadá taky moc dobře! :) Tak třeba někdy zkusím, nuu

    OdpovědětVymazat
  4. Ja použivam tužku na oboči, konečně jsem našla super z avonu, ale je hned pryč :/. Každopadně cena barvy vypada strašně lakavě, akorad si na prvni barveni oboči zajdu raději do salonu, všechno, co dělam sama zkazim. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky používala tužku, protože jsem měla hubené obočí. Ale byla jsem zde a udělali mi obočí parádní. Kamarádce se moc líbí, ale bohužel není z Prahy....

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)