Moje večerní čištění pleti

by - dubna 20, 2014

Dneska jsem si pro Vás připravila článek o mém každodenním čištění pleti. :))) Napište mi taky jak si čistíte pleť? :) Omlouvám se, že zase jsou první dva obrázky úplně mimo poskládané, ale to si dělá takhle samo v PC to mám úplně normálně.


Jako první používám pleťové mléko od Dermacolu je hypoalergenní a je určen pro normální a smíšenou pleť. Je s vitamínem E a Panthenolem. Já jsem s ním velice spokojená, má příjemnou vůni. Poté dočisťuji pleťovým tonikem od Oriflame. Je s vůní borůvek a levandule. Je určen pro všechny tipy pleti, má zklidňující účinky. :)


Po vyčištění pleti si dávám nějakou masku a vždy to je nějaká z těchto dvou. V té plechovce od značky Khadí je to maska vlastně na akné a proti černým tečkám. V plechovce je takový sáček a v něm prášek, který dám do misky dvě lžičky a zaleji vodou, zamíchám a nanesu na pleť. A nebo tu mám masku z Mrtvého moře bahenní, ta je také dobrá na akné. :)) 


Po masce si buď dávám tento krém, nebo tam ty dva dole. :)) Tento krém je od značky Zija je to okurkový krém na mastnou, smíšenou a normální pleť. A nebo si ho dávám ráno pod makeup. :))) 


A nebo si dávám tyto dva produkty. Duac gel mám od kožní na akné a velice mi pomáhá. A tento druhý je od Nivei také na akné, nevím jestli funguje, ale používám ho jen někdy. :) 



A jako poslední je že si vytrhám obočí. A na rty nanesu zázračný kelímek od Oriflame a jdu spát. :)))) 





You May Also Like

8 komentářů

  1. Duac gel jsem kdysi taky používala, byl skvělý a pleť po něm byla krásně čistá, bohužel to jen do doby než jsem ho přestala používat :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tým kremom od nivei ci funguje sa zhodneme milujem take to clanky , si top!! :' worldneedsbrunettes.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Odkud máš tu bahenní masku? Docela ráda bych něco takovýho vyzkoušela :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mam Duac gel, ale vubec mi nepomaha..takze hledam dal :-D http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já momentálně jedu na "přírodní vlně", takže se odličuju hydrofilním olejem od Saloosu, pak používám růžovou pleťovou vodu od Alverde a teď mám vzoreček pleťového krému od Ilcsi. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fuuuj, nesnáším to tonikum od Oriflame. :D To je přesně typ tonika, které nemá žádný účinek a vyjde to nastejno kdybych si jen opláchla obličej vodou.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, zrovna dneska jsem takovýhle článek psala :D miluju oriflamácký kelímky, vždycky mě zachráněj :D
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Abych si udržela čistou pleť a vypadala stále nádherně, pečuji o sebe každý dnem. Nestačí podle mě ale používat pouze kvalitné krémy. Někdy je také potřeba sáhnout po netradiční medicíně. Já čas od času z cibdol.cz objednám CBD produkty. Kamarádky se toho děsí, ale já vím, že se není čeho bát.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)