Nalepovací řasy

by - dubna 01, 2014

Hihi, na praxi jsme si s kámoškou zkoušeli různá líčení a tím pádem přišlo i na nalepení řas. Řasy bych si mohla klidně lepit pořád, ale samotná před zrcadlem to není ono dojde i k tomu, že mi to vlastně ani nejde si to lepit sama :D Lepí si třeba někdo každý den řasy? Nebo chodíte na pernamentní řasy? :)








You May Also Like

6 komentářů

  1. Moc ti ty řasy sluší. Prozáří ti to nádherně pohled. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řasy dokážou naprosto změnit pohled! a Tobě tyhle moc sluší:) Já sama je nepoužívám, maximálně jsem je měla na nějaké soutěži, ale to je vše. Asi bych nedovedla je nosit každý den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prepáč tu nechcem žiadny kritický komentár písať ale tie riasy si si podľa mňa nalepila zle.. riasy sú stále tvarované inak ako na presne vlastné oko .. preto je niekedy nutné ich podstrihnúť ..napr na poslednom obrázku ti to dosť vidno že ti proste odstávajú.. Tiež často nosím umelé mihalnice a preto viem kde je problém :) Dúfam že sa neurazíš za tento komentár ale iba som chcela upozorniť a pomôcť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala že mi to lepila kámoška a navíc už to bylo focené večer po celodenním nošení.

      Vymazat
  4. vypadá to dobře, ale já bych to nosit nemohla:) lepím si je jednou za sto let, protože jsem spokojená se svými řasy...:)

    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné řasy, ráda bych je nosila,ale moc si je sama neumím nalepit:/, na pernamentní bych nešla

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)