New (44)

by - dubna 06, 2014

Zdravím, dneska místo inspirativního článku, který byl včera dáme si novinky co jsem si vlastně pořídila. :)) No abych to shrnula tak je toho celkem dost :D někomu se to může zdát že málo, ale pro mě co si kupuji kosmetiku jednou měsíčně tak tohle je tak nakoupeno za 2 týdny :D No dobré nebudu to zdržovat :D

Tak jako první tady mám rtěnku clickit od Dermacolu. Je to odstín 01 já jsem s ní velice spokojená. Objednala jsem si ji na votočvohoz za 90 Kč s poštou. JE NOVÁ!


Paletka očních stínů, uvidíte i nějaké líčení nebojte :))) Jsou skvěle pigmentované na to, že jsou od vietnamců za 40 Kč.


Tak dlouho vychvalovaný Rimmel makeup, že jsem si ho teda musela pořídit i já. A mohu říct, že je tak dokonalý až nemám slova. :D Bála jsem se, že 103 True Ivory bude na mě moc tmavé, ale přitom na mou pleť sedne skvěle. :)) Já mu nemůžu nic vytknout. Koupila jsem ho taky přes votočvohoz za 90 Kč i s poštou. JE TAKÉ NOVÝ!


Chtěla jsem zkusit pudr od Baley je ten nejsvětlejší 03 a padne mi skvěle, jsem s ním zatím spokojená. :))) 


Ach tyhle stíny jsem si včera koupila v Rosmannu ve výprodeji za 30 Kč. Je to odstín 06 miss tangerine, ještě jsem ale nezkoušela. :)) 


A poslední tady mám takovou rtěnku od oriflame za 54 Kč ve slevě (výprodej) :D Je to skvělý odstín fialkové barvičky, která se leskne a vydrží na rtech dlouho. Odstín Pink Satin


You May Also Like

4 komentářů

  1. Stay matte jsem si koupila taky, ale na mojí plet tolik nesedne, hrozně mi zvýraznuje suchý nos. A mám stejný odstín a spíše jsem se bála, že bude světlý, ale neni to tak zlý. :) Rtěnka má krásný odstín.
    A co si budem povídat, stíny jsou od Vietnamců jsou snad všechny skvěle pigmentovaný, ale já už všechny vyházela a nekupuju.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. nice stuff!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, koukám že jsi taky Votocvohoz maniak jako já :D

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny od vietnamců jsou občas víc pigmentované než z drogérie. A kolikrát i dost vydrží. Používala jsem je dost v pubertě..

    Dermacol rtěnka se mi líbí..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)