Kolik stojí můj makeup?

by - května 21, 2014

Tohle téma už bylo tolikrát na blozích i já jsem jednou z nich, tak se pojďme na to podívat. Myslím si, že to bude levná částka, protože já toho moc nepoužívám no :D Ale raději nebudu předbíhat, co když to bude jinak :)))


Můj každodenní makeup začínám bází pod makeup od Dermacolu stojí 169 Kč. Poté nanáším makeup, který je tak suprový že jsem si ho hned velice oblíbila :)) stojí 124 Kč. Poté nanesu perfect blend to je vlastně něco jakoby korektor, který zakryje skoro vše, stojí 150 Kč ten jsem koupila na praxi. Pak nanáším pudr ten je také od Dermacolu acnecover já ho mám velice ráda, pracuje se mi s ním dobře. Stojí kolem 200 Kč. Poté se vrhnu na oči a to stíny od MUA, které taky tak moc miluji ty stojí 109 Kč. A zakončím to řasenkou od Miss sporty ta stojí cca 80 Kč. Pak se vrhnu opět na tvář a nanesu tvářenku od značky Inglot u téhle tvářenky zrovna nevím kolik stojí, jelikož tohle bylo v Ladyboxu, na internetu je, že stojí cca 300 Kč tak nevím. Konečně se vrhnu na rty ty přetřu balzámem od značky Oriflame ten stojí 219 Kč a zakončím to máslem na rty od Astoru za cenu 150 Kč.

Celková cena vyšla na nějakých 1 501 Kč no sakra jsem se nějak musela přepočítat taková cena se mi nelíbí :D :D Ale i tak jsem celkově spokojená, někdo má i přes 3 000 Kč. :D

Doufám, že se Vám článeček líbil a napište mi kolik Váš makeup stojí. :))) 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Páni, to bych ani neřekla, že to může být tolik! :) Je to docela zajímavé, ale nejsem si jistá, jestli chci vědět, kolik vlastně utrácím :D
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hodně, ale co jsem viděla u ostatních blozích, tak to byla fakt síla :D takže aspon taková malá útěcha .D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máme to podobně, myslím že to oproti ostatním není tak hrozný:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)