Recenze: Oční linka Essence

by - května 03, 2014

Ahojte dneska mám pro Vás recenzi na fialovou oční linku, jedním slovem je úžasná velmi ráda ji používám :)))


Popis produktu dlouhotrvající gelová textura krystalových očních linek s vysokou pigmentací ti pomůže vykouzlit dechberoucí třpytivé efekty na očích. extra tip: linky můžeš použít i na řasy. tenký aplikátor ti navíc zajistí přesnou a jednoduchou aplikaci. dostupné v cool party obalu.

Balení se mi svým způsobem velice líbí, je to jen přece značka Essence, která má někdy fakt úžasné obaly. A tohle mě jenom přece překvapilo. :)  

s bleskem

Barva bohužel co mě možná trochu mrzí, že mají linky jen v 5ti odstínech. A to 01 twinky starlight, 02 black star, 03 gold rush, 04 sparkling purple (tohle mám já), 05 flashy aqua

bez blesku

Výdrž jo vydrží bezpochyby klidně i celý den od rána do těch 17-18 hodiny :))) Nerozmazává se, ani se neobtiskává na víčko.

musí se dát, ale více vrstev

Klady:

+ cena
+ výdrž
+ odstíny
+ jednoduchá aplikace
+ tenký štěteček

Zápory: 

- musí se nanést víc vrstev aby byla barva intenzivnější

Zakoupíte ve všech drogerií ze stojanem Essence. Za cenu cca 60 Kč.



You May Also Like

2 komentářů

  1. škoda, že tu není ještě fotka na oku:) taky o těch linkách uvažuju, ale ráda bych ty černé se stříbrnými třpytkami:)

    OdpovědětVymazat
  2. Naposled, když jsem použila linky od Essence opuchly mi oči takže mě už tato značka odradila. Samozřejmě každému sedí něco jiného a linky přesto vypadají pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)