Džínová košile

by - června 22, 2014

Nosíte rádi džínové košile? :))) Joo hned bych jednu vlastnila, ale v obchodě jsem popravdě ještě nějakou pěknou košili nenašla, která by mě natolik uchvátila :D A ještě k tomu dávat za košili 800 Kč to se mi taky moc nechce. :( Včera jsme byli na Velkém Javorníku, tak zítra bude článeček s pár fotkami co jsem nafotila. :)) 

Džínové košili dodáte na uměřenosti, zapnete-li ji až ke krku. Na foto (zleva): H&M 799 Kč, Zara 999 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): H&M 799 Kč, Zara 999 Kč
Na zdobnosti jí přidají výšivky na ramenou. Na foto (zleva): F&F 569 Kč, ASOS 840 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): F&F 569 Kč, ASOS 840 Kč

A proč to trochu nerozházet? Jednu kapsu sem, druhou barvu tam... Na foto (zleva): Ann Christine 529 Kč, New Yorker 649 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Ann Christine 529 Kč, New Yorker 649 Kč

Tmavé košile jsou elegantnější než světlé. Na foto (zleva): Esprit 1999 Kč, ASOS 962 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Esprit 1999 Kč, ASOS 962 Kč

Roztomilé džínové košile? Ne, nezbláznili jsme se! Vyzkoušejte je bez rukávů s krajkovými rameny! Na foto (zleva): Bershka 649 Kč, ASOS 930 Kč; archiv firem
 Na foto (zleva): Bershka 649 Kč, ASOS 930 Kč

Košile bez rukávů budou skvělé pro teplejší dny. Na foto (zleva): Lindex 699 Kč, ASOS 588 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Lindex 699 Kč, ASOS 588 Kč

Nevšedně vypadají v černém či šedivém provedení. Na foto (zleva): Bershka 629 Kč, ASOS 1179 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Bershka 629 Kč, ASOS 1179 Kč

Dva odstíny na jedné košili – zajímavé, nevšední, skvělé! Na foto (zleva): Takko 499 Kč, Tally Weijl 560 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Takko 499 Kč, Tally Weijl 560 Kč

Pamatujete na džíny – plísňáky? Tahle džínovina je zase v kurzu a na košilích vypadá skvěle! Na foto (zleva): Bershka 799 Kč, New Yorker 649 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Bershka 799 Kč, New Yorker 649 Kč

Džínovou košili ozvláštní i aplikace z jiných materiálů. Na foto (zleva): Tally Weijl 280 Kč, ASOS 1011 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Tally Weijl 280 Kč, ASOS 1011 Kč

Pokud se vám nelíbí, že zahalují celé tělo, ohrňte rukávy a ukažte paže. Na foto (zleva): Mango 999 Kč, New Yorker 649 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 999 Kč, New Yorker 649 Kč

Ramena ozdobená krajkou nebo etno výšivkou jsou originální. Na foto (zleva): Ann Christine 649 Kč, Reserved (info o ceně v obchodě); archiv firem
Na foto (zleva): Ann Christine 649 Kč, Reserved (info o ceně v obchodě)

Zdobené kousky pro milovnice kontrastů jsou to pravé. Na foto (zleva): Tally Weijl 448 Kč, Topshop 1050 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Tally Weijl 448 Kč, Topshop 1050 Kč

Světlé košile jsou slušivé, uvolněné. Chcete-li je osvěžit, umístěte pod límeček výrazný náhrdelník. Na foto (zleva): Bershka 599 Kč, ASOS 930 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Bershka 599 Kč, ASOS 930 Kč

Zdroj foto prozeny.cz


You May Also Like

5 komentářů

  1. Džínové košile jsou nejlepší! Já jsem si loni pořídila v New Yorkeru ve slevách džínovou košili asi za 249,- Kč a úplně ji zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Reserved má krásné košile. Zrovna včera jsem si v akci koupila hned dvě za 599,- :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi strašně líbí, ale mám stejný problém jako ty.. Buď nenajdu takovou, která by se mi líbila, nebo stojí strašně moc..:/

    OdpovědětVymazat
  4. Džínsové košele som si tento rok naozaj zamilovala!Sama vlastním jednu z New Yorkeru ktorá stála 4,98€ :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám z Tally Weijlu světlou ze slevy za 250,- ale moc jí nenosím :) teď mě akorát napadá, že jsem si jí dřív chtěla ozdobit cvočkama ale ještě jsem neměla účet na ebay, díky za připomenutí :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)