New (46)

by - června 02, 2014

Tak jak jste četli na instagramu tak dneska mám pro Vás nákupy, když jsme dneska jeli do Ostravy do Karolíny. :)) Super věci jsem si pořídila. :)) Koukněte a sledujte mě na instagramu Instagram

Byla jsem v Terranově tam mají tý brďo slevy tolik jsme jich tam ještě ani neviděla :D


Koupila jsem si tam tyhle barevné tílka na léto se hodí :))) Jeden kus stál 50 Kč.


Pak jsem se stavila i do New Yorker ten mě opět nezklamal :D


Tohle tričko je to nejbožejší co jsem v NY viděla! :) Za 129 Kč :D


A poslední zastávkou bylo CA.


Tahle jednoduchá sukně se mi nejvíc páčila, nešla mi moc vyfotit tak se omlouvám. :)) Stála 98 Kč.


Já jsem s nákupem spokojená, na léto super! Chtěla jsem nějaké kraťásky plátěné, ale všude je měli drahé :D

You May Also Like

3 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)