Recenze: MUA gelové oční linky

by - června 14, 2014

Dneska po týdnu Vám přináším recenzi, tak si hezky počtěte, uvařte si ranní čaj, nebo kávu a můžete začít číst. :))) Dneska to opět s přítelem vidíme na kolo, tak uvidíme kam pojedeme. :)

Tak co vyzkoušela jste je některá? A co na ně říkáte? :) Máte stejný názor jako já? :))) Moc mě potěší Vaše komentáře.


Balení tohle mě celkem dost zaujalo, MUA jak se zdá je dobrá značka aspoň já jsem si ji teda velice oblíbila. Tyto gelové oční linky byli v Ladyboxu, ikdyž já si moc linky nedělám, ale samozrejmě jsem to zkusila a líbí se mi to. Tohle balení se mi líbí, jednak jsem hledala kde vlastně je ten štěteček a on byl ukrytý ve víčku, takže to je také velké plus, že si nemusím kupovat svůj. :D  


Vůně tu nemá žádnou :D

Konzistence ta je samozřejmě gelová! :)) Skvělá je prostě, nerozteče se.


Barva já mám černé linky, ikdyž je pravda že bych třeba i zkusila hnědé linky, mám doma i modré linky od Oriflame, jo jsou fajné, ale tyhle od MUA jsou lepší. :))) Našla jsem že mají 4 odstíny a to černou, šedou, tmavší hnědou a dokonce i modrou! :) No nezní to skvěle? :)) Modrá by se mi i celkem líbila, ale vraťme se k černé, ta se hodí ke všemu a je nejvíce používaná barva. Já nemohu nic vytknout já jsem spokojená. Barvička je vysoce pigmentovaná, stačí jedna vrstva na oku a máte hotovo.

Výdrž tady jsem taky velice spokojená, protože výdrž je víc než dobrá!!! Vydrží těch 6-8 hodin, nerozmazává se, nedělá žádné hrudky! :)) 

Velmi pigmentovaná, co? :) 

Klady: 

+ cena
+ pigmentace
+ odstíny
+ balení
+ štěteček

Zápory: 

- nic

Já za sebe mohu říct, že tyto gelové oční linky mohu jen a jen doporučit. :) 


Na internetu jsem našla, že cena se pohybuje okolo 140 Kč takže si myslím že super! :))) 



You May Also Like

2 komentářů

  1. Linky vypadají skvěle! Já si ještě donedávna nedokázala představit, že bych vůbec gelové linky mohla používat a teď patří mezi mé nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, tohle je rozhodně nejhorší blog, jaký jsem kdy navštívila.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)