Líčení 1.5

by - července 16, 2014

Ahojte jak se máte? :) Každý den je u nás tak nádherně akorát včera večer byla taková přeháňka, ale tak aspoň to vyčistilo vzduch. Dneska to vidím, že budu v bazénu, protože takový hic to je konečně léééto! Jupííí :))) Já jsem si pro Vás dneska připravila jedno líčení, které jsem zvolila jednoduché a to jenom s řasenkou a výraznou rtěnkou! Myslím si, že by mi tahle barvička mohla i slušet. :) K tomuto líčení uvidíte v dalším článku i outfit, takže zítra se máte na co těšit. :))) A teď se vraťme k líčení. :) Z tou rtěnkou od Lasplash jsem velice spokojená, protože ta její výdrž ikdyž jsem jedla i pila tak normálně držela, takže spokojenost! :)))






Určitě na tuhle rtěnku bude i recenze! :)) 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Hezká barva a máš moc hezké oči, více by ti slušelo vytrhané obočí.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :)
    www.simonetablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. culíky moc nenos,tvuj tvar obličeje ti ješte vic vyleze..nos je spíš rozpuštěné a jemne sestřihanou ofinu do boku..a změnila bych i barvu vlasů tahle ti moc nesluší na některých fotkách to vypadá strašně žlutě nebo divně..a věř mi že odrosty taky nevypadají dobře..snad dbáš taky na vlasy :) Neber to jako urážku jen ti chci poradit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju výrazné rtěnky...a ta barva ti opravdu sluší.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)