Recenze: Garnier Fresh Essentials Refreshing Scrub

by - července 11, 2014

Zdravím, jak se máte při pátku? :) Opět máme hnusné počasí, prší ach jo :( to zase bude jednou léto! :( Já jsem si pro Vás konečně připravila recenzi na peeling od Garnier, který jsem si velice oblíbila. :) Mám ho ráda, jeho vůně je neodolatelná :D Tak se pojďme na něj podívat. :)

Vyzkoušely jste ho? Vyhovuje Vám? :) 


Balení co k tomu balení říct, jen to že se mi fakt moc líbí, že je to na vymáčknutí a tím pádem si vymáčknu kolik chci peelingu. :) Líbí se mi, že je navrchu silně zelený a pak vlastně jde to do bíla, myslím ten obal :D Má 150 ml. Abych pravdu řekla tak už ho mám rok a stále ho nemám dopotřebovaný, ale tak používám ho každý týden. :)


Vůně ta mě nalákala abych si ho v tom obchodě vzala když jsem k němu čichala. Obsahuje vlastně výtažek z hroznů a vitamín E. Musím říct, že fakt to nádherně voní hlavně když to masíruji po obličeji. :)) Je třeba ho vyzkoušet.

Barva je normální bílá. Na fotce to bohužel nejde vidět, ale jsou tam takové částečky, které jsou modré. 


Konzistence je příjemně krémová. 


Co slibuje? :) jemně odstraňuje odumřelé buňky bez vysušování pleti, a tím intenzivně čistí pory. Pleť je hebká, svěží a zářivá.

Jaký názor mám já? :) Musím říct, že pleť nádherně vyčistí, po peelingu je pleť krásně hebká, jemná, prostě jako kdyby byla znovu zrozená :D Akorát bych chtěla říct, že jeho zrníčka jsou poněkud hrubá! Ale jelikož nemám citlivou pleť tak mě tyto hrubá zrníčka nevadí, takže určitě bych nedoporučovala na citlivou pleť. Je vhodný pro normální a smíšenou pleť. Vůbec nevysušuje pleť. Mé pleti vyhovuje a tak ho ráda používám. :) 

Klady:

+ cena
+ vůně
+ osvěžuje
+ pleť je hebká, svěží a zářivá

Zápory: 

- není vhodný na citlivou pleť, zrníčka jsou hrubé

Cena se pohybuje okolo 80-100 Kč. Zakoupíte ho ve všech drogeriích s kosmetikou Garnier, já ho zakoupila v Tetě. 



You May Also Like

1 komentářů

  1. Už jsem si myslela, že přehodnotím názor na peelingy, ale zase nic pro mou citlivou pleť :/.
    Moc pěkná recenze :)
    Janie

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)