Recenze: Kajalová tužka na oči Oriflame

by - července 04, 2014

Dneska jsem si po dlouhé době pro Vás připravila recenzi je to opět na kajalovou tužku na oči určitě každý z nás nějakou tu tužku raz za čas vytáhne aby zvýraznil oči :)))

Balení je vcelku praktické a skoro se k němu nedá co říct, je jednoduše v černém obalu s otevíracím víčkem. Líbí se mi, že je to pak takové vysouvací snad chápete ta tyčinka čím si kreslím očko :D


Vůně tu nemá žádnou. 

Konzistence jako nevím co k téhle říct, protože nevím jak to pojat je to tuhé, nerozpíjí se. Skvěle se s tím pracuje. :) 

Barva tuhle tužtičku mají ve více barvičkách a to v bílé, zelené a ještě se mi zdá v modré, ale tím si nejsem jistá, ale zase to má jinačí obal, ale je to dělané na stejne brdo :D. Barva drží je krásně pigmentovaná, prostě já ji nemohu nic vytknout, akorát mi vadí když nanesu do vnitřního koutku tak se trosku rozteče, jinak drží krásně.

Výdrž ta je na dobré cestě skvěle vydrží i těch 8 hodin. 



Klady:

+ nerozmazává se
+ výdrž
+ pigmentace
+ balení
+ cena

Zápory: 

- nic

Já bych tužku velice doporučila. :)) 

Její cena se pohybuje okolo 180 Kč a ve slevě ji zakoupíte za příjemných 99 Kč. Nakoupíte jen v katalogu Oriflame. 


You May Also Like

1 komentářů

  1. Tak tuhle jsem měla v modré i černé barvě a obě se mi zlomily napůl... Proto jsem si je moc neoblíbila :D

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)